waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #91
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Kan ik nog ergens terecht in de buurt van Eindhoven? Heb gewoon simpele liter potjes nodig om pepers en paprika's in te zetten en dan nog eventueel wat batmix. Zou maandag open moeten zijn, ik moet dan in 's Hertogenbosch zijn. Anders wordt het via internet bestellen.

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #92
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      hubo, gamma, aveve, Boerenbond, 1 liter potjes zijn toch niet zo schaars denk ik.
      Batmix vind je bij bepaalde boerenbondwinkels, ff Google zoeken.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #93
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        De vierkante zoals ze die in de growshops verkopen? Hubo niet, gamma niet, aveve ook niet. In België. Die zijn hier schaars. Blijkbaar hebben ze bij boerenbond (aveve in Nederland?) een assortiment plagron. Dus dan zal ik daar eens gaan neuzen en hopelijk hebben ze daar dan simpele vierkante potjes ook.

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #94
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Waarom gebruik jij vierkante potjes?
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #95
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Ik gebruik ook vierkante, om de ruimte onder de lamp optimaal te benutten. 15 potten van 15x15x20 gekregen van een tuinzaak. Symbolisch bedrag, 1 euro.
            Baas in eigen brein.

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #96
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              IMG_1857.jpg

              Simpele reden. Beide potjes nemen evenveel plaats in beslag. 11 cm diameter en 11x11x12 Geen idee hoeveel de inhoud verschilt, mss een halve liter? Maar ik merk duidelijk verschil aan mijn plantjes. Tomaten, komkommers, chili's, paprika, courgette en een tiental kruiden. Groeit veel beter in die vierkante. Zal evengoed gaan in een ronde met dezelfde inhoud, maar die nemen meer plek in. En dan is mijn hokje daar ook speciaal op voorzien natuurlijk. En vindt die vierkante maar eens in een tuincentrum. Heb die zoektocht opgegeven.

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #97
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                In ons tuincentrum zijn die gewoon te vinden, al moet ik die van 7x7x11 wel weer effe bij bestellen het is er de tijd voor namelijk dus die gaan snel de laatste tijd.

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #98
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Jammer genoeg ligt Terneuzen ver uit de richting. Ik rij van Leuven naar 's Hertogenbosch via het oosten. Het is er wel de moment voor, ik zou er 100 kunnen gebruiken
                  Dat vertikaal tuinieren begint trouwens fel bekend te geraken.

                  Comment

                  • wietjunkie1983
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Apr 2015
                    • 98

                    #99
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    de welkoop is ook een growshop

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #100
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Ik vraag me soms af,waarom al die topics van wat kan ik waar krijgen heb ik dan een speciale zoektoets op men klavier dat anderen niet hebben,want ik vind altijd alles,zelfs nu nog in deze tijden,als je goed kijkt tenminste zo alles samenzetten in 1topic is direkt terug te vinden op googel als je erop zoekt,dus ik zeg lekker niets vanwaar en hoe man

                      Comment

                      • odyssee
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2011
                        • 416

                        #101
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Mogelijkheden genoeg om in te kopen in B bij een schop en via post op te laten sturen.

                        Hier heb je al na 1 minuut surfen er al 3

                        http://plantandflower.be/?language=nl


                        Het blijft een idiote wet rollen zijn nu omgekeerd Hollanders nu naar B voor growschops



                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #102
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Lui als een varken die jeugd van tegenwoordig.
                          Mijn jongste heeft er ook een handje van, loopt de hele dag met z'n gsm en toch vanalles vragen.
                          Nou geef ik graag antwoorden, maar hij moet ook zelf leren zoeken anders wordt-ie later net zo'n hulpeloos kuikentje als je ze hier soms tegenkomt.

                          Ik zag trouwens dat ze het op wietforum slimmer aangepakt hebben.
                          Wij maken hier een lijst voor justitie zodat ze zien waar ze nog langs kunnen.
                          Op wietforum hebben ze een topic bij welke shops je niet meer terecht kunt.

                          (shops in België hebben we een België-topic voor)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #103
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            Oorspronkelijk geplaatst door odyssee
                            Mogelijkheden genoeg om in te kopen in B bij een schop en via post op te laten sturen.

                            Hier heb je al na 1 minuut surfen er al 3

                            http://plantandflower.be/?language=nl


                            Het blijft een idiote wet rollen zijn nu omgekeerd Hollanders nu naar B voor growschops



                            Culture indoor is GEEN webshop. Nous n'effectuons pas de livraison! Le Site www.growshop-Belgique.be n'est pas un site de vente par correspondance mais un catalogue en ligne!

                            Comment

                            • odyssee
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2011
                              • 416

                              #104
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              oeps beowulf klopt mijn fout die url was te vlug op 1 minuut dus voor die winkel geen online verkoop jullie zullen er een dag uitstap van moeten maken schop en manneke pis
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #105
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                Ik heb in Nederland wel gemerkt dat de "tuincentra" je moeten vertrouwen. Ze hebben het niet meer op locatie liggen vanwege de politie razzia's, maar je kunt het waarschijnlijk wel bestellen en dan de volgende dag ophalen. Althans dat is de uitkomst van mijn uitputtend onderzoek na het bezoeken van 2 "tuincentra"

                                Was overigens ook nog in Woerden langs geweest bij kweekhuis.nl die adverteren dat ze een winkel hebben waar je deskundige adviezen kunt krijgen, maar dat was meer een verlaten winkelpand waar ooit een fietsenhandel in gezeten had en waar nu wat tafeltjes met kleren in staan. Mooie site met een flink assortiment, maar niet echt een betrouwbaar gevoel erbij zo.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...