help !! growshop verzegeld

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • exzistem1
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 5

    #1

    help !! growshop verzegeld

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    ik zit met een groot probleem,
    enkele weken geleden heb ik een bestelling gedaan in een growshop in belgie,
    heb daarbij een voorschot betaald.
    Ik wil de winkel contacteren om te zien goe het zit met mijn bestelling, maar niemand neemt op.
    ik ga zelf eens tot bij de winkel, en zie dat de winkel verzegeld is,
    heb op internet gezocht en ook gehoord op de radio, dat ze zijn binnengevallen en een plantage hebben gevonden..
    Dus ben ik nu al mijn geld kwijt of kan ik iets doen ?
    alvast bedankt
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: help !! growshop verzegeld

    Ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      Re: help !! growshop verzegeld

      daarom ook een keurmerk voor growshops.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: help !! growshop verzegeld

        Mogen we ook weten welke shop?
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Faraon
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 241

          #5
          Re: help !! growshop verzegeld

          Ben ook benieuwd..over welke shop het gaat

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: help !! growshop verzegeld

            Aangezien micro fluo drie vestigingen heeft, cultuur indoor niet verzendt en ik deze week nog bij the herbstore was en we het over terra terra hadden gok ik op klima supplies. Die in wervik heeft bij mijn weten geen website.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: help !! growshop verzegeld

              Heb je dat cash betaald of per overschrijving ?
              Als je bewijs van betaling hebt is dat wel terug te krijgen.

              Je kunt er vast wel achter komen wie persoonlijk aansprakelijk is.
              Had je de naam van de shop erbij gezet had iemand dat vast al even opgezocht voor je.

              Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank
              daarom ook een keurmerk voor growshops.
              Een keurmerk voor growshops ?
              Vertel ?

              De meeste keurmerken op internet zeggen niet zoveel.
              Als ik een site online zet, krijg ik er zo 5 keurmerken op.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #8
                Re: help !! growshop verzegeld

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                HEen keurmerk voor growshops ?
                Vertel ?

                De meeste keurmerken op internet zeggen niet zoveel.
                Als ik een site online zet, krijg ik er zo 5 keurmerken op.
                Helemaal mee eens Q, dat zegt allemaal niks meer, als dat het geval al geweest is.
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #9
                  Re: help !! growshop verzegeld

                  Coffeeshops hier hebben ook keurmerk.
                  Kan je vertellen dat de popo en burgervadert toch wel postief reageren op die wassen neus..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • Faach Viechuur
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2015
                    • 882

                    #10
                    Re: help !! growshop verzegeld

                    Zijn volgens mij wel wat betrouwbare keurmerken, althans dat je als consument je geld terug kan krijgen als ze op de fles gaan, of anderszins je betaalde waar niet krijgt.


                    Zou opzich geen gek idee zijn denk ik zo'n keurmerk.

                    Juist in deze branche... omdat de kans dat tussentijds de toko wordt gesloten, aanzienlijk groter is dan ergens anders.

                    Als zij garant staan voor de aankoop, bestel je toch wat geruster als consument.

                    Alleen om zo'n keurmerk te krijgen, zal het inleggeld wel hoog worden, zal wel geen subsidiepotje voor komen.

                    Comment

                    • exzistem1
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Oct 2015
                      • 5

                      #11
                      Re: help !! growshop verzegeld

                      klima supplies

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      ik heb idd een betaligsbewijs,
                      cash betaald maar staat op mijn factuur.
                      gaat over een aardig bedrag jmmrgnoeg
                      maar kan moeilijk naar politie gaan klacht in dienen..

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Re: help !! growshop verzegeld

                        Als het maar 1 set is kom je er wsl nog mee weg. Het is een heel lastige situatie. De site is nog online. Had er al van in het begin een slecht gevoel bij, maar daar ben je nu niks mee natuurlijk. En dat is een gewoon huis, geen winkel.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: help !! growshop verzegeld

                          Wat heb je besteld? en om wat voor bedrag gaat het ?
                          Als je het ons wat duidelijker maakt dan kunnen mensen kijken of ze je kunnen helpen

                          Growshop Klima Supplies .BE

                          God was never on your side..

                          Comment

                          • De Witte
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 2133

                            #14
                            Re: help !! growshop verzegeld

                            Ik heb wel eens een foute lamp omgewisseld bij klima, goede kerel niets op aan te merken, wel een beetje duur.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #15
                              Re: help !! growshop verzegeld

                              Maakt niet uit he, als die dealt of stekken verkoopt of kweekt dan sluiten ze de winkel. Je moet de keuze maken. Kan het nog een goeie kerel zijn. Ik dacht dat een growshop in Belgie niet kon, zo was er eentje in Antwerpen en die ging snel dicht. Welja, daar werden stekken verkocht onder de toonbank en dacht wiet ook. Dat blijft niet lang duren dan.

                              Comment

                              Bezig...