Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit een mannelijke plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit een mannelijke plant

    Korting op 420shop
    Ik ben bang dat ik met een mannelijke plant te maken hebt , staan nu 2 weken 12/12 zie foto's


    20220511_223621.jpg

    20220511_223617.jpg

    20220511_223402.jpg


    20220511_223346.jpg

    Bvd Old dawg











    #2
    Kan het eigenlijk wel, 't is toch uit gefeminiseerd zaad?

    Comment


      #3
      Herma dan. Nog niet 100 % zeker maar ziet er niet goed uit.

      Comment


        #4
        Net lastig te zien hoe de calyxen of poederzakkies er precies uit zien, maar lijkt op een herma.
        weg met die zooi!
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5
          Ik heb vannacht nog een foto gemaakt, deze is wat duidelijker, worden mijn vermoedens wel bevestigd dat het inderdaad een herma is.

          20220511_223433.jpg

          wel klote hoor, gvd zoveel moeite fuck fuck fuck

          Comment


          • Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Spijtig dat onze hobby zo in een taboesfeer cirkelt, anders had ik u meteen een stekkie gestuurd/gegeven.

            De enige herma die ik ooit had was uit regulier zaad. Een mannetje die vrouw werd. Mijn eerste zadenronde die faliekant fout liep.

          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Ff Voor de zekerheid, deze moet uit de kweektent i.v.m. dat het een herma is

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Absuluut herma, vol met ballen.

          #6
          Update, kon niet meer langer wachten, en heb de herma verwijderd, wilde eerst wachten tot 22.00 uur.
          Maar het bleef maar door m'n kop gaan, zo hup naar de schuur, deur dicht, onderkant van de deur waardoor wat licht doorheen komt (spleet van 1½ cm)afgedekt met een badhanddoek, verlengsnoer i.v.m. lampje uitgezet, pikkedonker de tent geopend, en op de tast de herma eruit gehaald.

          Inmiddels in stukjes geknipt, en samen met de kluit weggemieterd in grote vuilniszak, gaat zometeen in de container, en toen waren het nog 4
          Dat was dat, en man wat lucht dat op.

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Verstandig, hoe eerder je die weg kan halen hoe beter. Voor je het weet heb je de hele oogst vol zaden/pitjes.

          #7
          Bedankt voor het meekijken/denken, is rücksichtlos gekilled💀☠ en opgeruimd, problem solved, case closed.

          Comment


          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Laten we hopen dat 't verhaal daarmee af is, echter zien die balzakken op de laatste foto er al wel volgroeid uit en kan het dus dat ie je andere planten al heeft bestuift.

          #8
          Hmmm da's wel bijzonder eigenlijk. Een plant die meer man herma is dan vrouw. Normaliter zien we in fem zaad dat de bloem 95% vrouw is en 5% man. In dit geval is dat omgekeerd. Dat is wel redelijk uniek. Ik zou de rest effe goed in de gaten blijven houden. Want dit lijkt diep-genetisch te zijn. Wie is de maker en verkoper?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Hoi hallo LR2 ergens wist ik wel dat iets niet klopte, in al mijn onwetendheid hield ik er geen rekening mee dat het om, zeg maar een merendeels mannelijk plant ging.

            Zou het ook kunnen komen, buiten dat het misschien genetisch is, dat ik met hst training iets heb getriggerd.

            Heb mainline techniek i.c.m. lst training gedaan, ( lees hydro kweekverslag )
            Hieronder de link waar ik het zaad heb gekocht.
            Alvast bedankt voor het meekijken, en comment

            https://anesiaseeds.com/product/sleepy-joe/

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Nee. Mechanische stress is zelden, ik durf zelfs in te zetten op nooit, het probleem.
            Wat je met trainen doet is de sapstroom omleggen, blokkeren, en het weefsel kneuzen. De herstelwerkzaamheden activeren houtweefsel en andere vezelstructuren maar die hebben totaal niets met de bloei te maken.
            Het is iets anders als je blad gaat snoeien of grote delen van de plant weg haalt, je verstoort dan een bepaalde balans (crosstalk) van hormonen, wat voor stressreacties kan zorgen. Maar zolang al het blad blijft zitten en de getrainde delen in leven blijven, dan is dat trainen een super onwaarschijnlijke trigger. De boel blijft immers met elkaar communiceren en dat gaat na een dag of 2 vaak weer helemaal normaal.
            Ik zie het de laatste tijd vaker voorbij komen dat mensen de oorzaak daar zoeken. Maar ik denk dat dit een genetisch gevalletje is geweest (zulk groot aandeel man is niet normaal, zelfs niet bij fem zaad. Herma gekruist met herma is een ander verhaal, dat schiet alle kanten op) misschien in combinatie met een andere stressfactor zoals licht.
            Als je wilt, dan mag je - en ieder ander - me quoten wanneer weer iemand denkt dat het probleem ligt in HST/LST/Supercroppen/buigen/knakken. Want dat is vrij absoluut niet de oorzaak of aanzet tot hermafroditisme. Ik wil die gedachtenkronkel de wereld uit krijgen maar ik heb daar de energie niet voor. Als we er een team effort van maken als forum dan hebben we dat misschien in 5 jaar helder voor iedereen. Nu maar hopen dat fabrikanten het ook niet publiceren want dan blijven we de komende eeuw geld wegsmijten met slappe excuusjes die geen hout snijden. Het is voor hen immers makkelijker om de schuld bij jou te leggen dan bij zichzelf en als jij niet weet dat het NIET komt door HST, dan kunnen zij dat makkelijk beweren natuurlijk.

          #9
          Poeh, nog flink duur zaad ook.
          Ik zou ff contact opnemen met de verkoper, dikke kans dat je wat nieuwe zaden gratis opgestuurd krijgt. (wel ff ander soortje kiezen dan )
          Denk dat de breeder ook wel wil weten dat deze strain travestiet is
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Heb vrijdag een mailtje gestuurd, nu maar afwachten wat ze gaan doen.
        Bezig...
        X