Witte puntjes blad buitenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Prie123
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2018
    • 8

    #1

    Witte puntjes blad buitenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Sinds kort verschijnen er kleine witte stipjes op de blaadjes van mijn autoflowering buitenkweek. Geen beestjes te zien.
    Zou hij extra voeding nodig hebben?
    Ik heb er staan (cannabis groei) dacht dat je deze pas mocht geven vanaf 4de vertakking.
    Tips?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Ik zou zeggen, kijk even verder hier?

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Dat je geen beestjes ziet wilt niet zeggen dat ze er niet zijn (geweest). Kijk eens om je heen in je tuin, knap als je een onaangetaste plant vindt. Het hoort erbij buiten, daar heb je nu eenmaal te maken met invloeden van buitenaf waar je zelf niks aan kunt doen.

      Geen paniek, groeit vanzelf verder. Als je bladeren eraf beginnen te vallen hoef je je pas zorgen te gaan maken
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Prie123
        Prie123 commented
        Editing a comment
        Oké super
    • Bella
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 125

      #4
      Kijk ook eens aan de onderkant van de bladeren. Favoriete verstopplek van heel veel beestjes (en hun eitjes).

      Comment

      Bezig...