Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte puntjes blad buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte puntjes blad buitenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Sinds kort verschijnen er kleine witte stipjes op de blaadjes van mijn autoflowering buitenkweek. Geen beestjes te zien.
    Zou hij extra voeding nodig hebben?
    Ik heb er staan (cannabis groei) dacht dat je deze pas mocht geven vanaf 4de vertakking.
    Tips?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik zou zeggen, kijk even verder hier?

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...elevance%22%7D

    Comment


      #3
      Dat je geen beestjes ziet wilt niet zeggen dat ze er niet zijn (geweest). Kijk eens om je heen in je tuin, knap als je een onaangetaste plant vindt. Het hoort erbij buiten, daar heb je nu eenmaal te maken met invloeden van buitenaf waar je zelf niks aan kunt doen.

      Geen paniek, groeit vanzelf verder. Als je bladeren eraf beginnen te vallen hoef je je pas zorgen te gaan maken
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Prie123
        Prie123 commented
        Editing a comment

      #4
      Kijk ook eens aan de onderkant van de bladeren. Favoriete verstopplek van heel veel beestjes (en hun eitjes).

      Comment

      Bezig...
      X