Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Knibbel knabbel wie knabbelt aan mijn wietplant?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    geen ingreep? Ahhhh... jammer

    Comment


      #32
      Als ze keurig en wel is omgehakt en geoogst zal ik het beestje misschien nog in beeld kunnen brengen, wie weet

      Comment


      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Dat zou ik erg waarderen!

        Maar misschien ook een doorsnede van de stengel zodat we zien welke schade er in de stengel is aangericht?
        Last edited by Stemma; 12 August 2018, 12:28.

      #33
      Ik zal na de oogst alles keurig in beeld proberen te brengen, ik ben zelf natuurlijk ook nieuwschierig . Maar ik wil (vooral met mijn lompigheid) geen chirurgische ingreep gaan verrichten, dan richt ik waarschijnlijk nog meer schade aan. Als er in de tussentijd nog wat bijzonders gebeurt, zal ik het hier posten.

      Comment


        #34
        Hoe gaat het met je kraker, Manolo?? We zijn erg benieuwd!

        Comment


          #35
          Dit is haar nu. Aangezien de kraker niet het pand uit te jagen is mag hij onder voorwaarden blijven wonen in ruil daarvoor lijkt hij geen gaten meer bij te maken.

          Alleen heeft de plant echt een enorme hoeveelheid voeding nodig, ik ben op vakantie geweest en heb een vriend 2x per week 1ml per 1 liter terra grow laten geven. Achteraf gezien had ik hem misschien meer moeten laten geven, ze is gaan bloeien en heeft de bladeren vermoedelijk leeggetrokken
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #36
            Je bent te aardig voor je huurder

            1 ml/l is inderdaad aan de schrale kant, ziet er uit als stikstoftekort. Ik betwijfel of je dit nog kan terugdraaien met voeding nu de bloei er goed inzit, maar stoppen kun je het waarschijnlijk wel.

            Comment


              #37
              Gaat het nog goed met je plantje?

              ik zat trouwens te denken aan een heel ander soort nachtdier wat ook dit soort uitwerpselen heeft en meestal in de nacht op zoek gaat naar voedsel.

              de oorknijper zit ook graag in bladoksels wachtend tot er wat lekkers voorbij komt. Deze kunnen aardig wat bij elkaar schijten in 1 nacht.

              de oerkreeft (pissebed) leeft voornamelijk op de grond dus die kunnen we uitsluiten.

              Maar ja bijna tijd om te oogsten dus niet meer druk maken joh. Haha

              iig nog sucess en een hele mooie oogst toegewenst

              Pssst volgende keer mag je je chick wel wat meer te eten geven he. Ze ziet wat bleek. Arme meid

              Comment


                #38
                Goed nieuws mensen! De plant is bijna oogstrijp, daarna tijd om te zien wat er nu precies heeft plaatsgevonden.

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Je gaat het nu wel goed in beeld moeten brengen. We zijn rete nieuwsgierig. Verder geen druk hoor

                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  What she said!

                #39
                Dames en heren! Het moment is eindelijk daar. Terwijl ik nog een hijs neem van mijn eigen gekweekte somango, deel ik dit met jullie.
                De vieze boef is nergens meer te bekennen, ook heeft hij genade voor mijn plantje gehad.

                Echt een zieke opbrengst had deze plant, dus heel veel schade heeft de kraker niet aangericht.

                Ik hoop dat iemand iets met deze foto's kan, echt meer viel er eigenlijk niet op beeld te brengen helaas.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #40
                  Heel erg bedankt voor deze foto's en gefeliciteerd met de goede afloop
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...
                  X