Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Be´nvloedt EcoKuur bodeminsecten de smaak?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Be´nvloedt EcoKuur bodeminsecten de smaak?

Korting op 420shop
    Ik was er al bang voor, mijn jongste dames huizen weer een behoorlijke populatie varenrauwmuggen. Enkele weken geleden heb ik alle plantenbakken succesvol behandeld met aaltjes, de jongste dames hoorden daar helaas nog niet bij.

Nou wil ik eigenlijk niet weer aaltjes kopen en hoop het anders op te lossen. Ik heb nog 'bodeminsecten' van EcoKuur staan welke ingezet zou kunnen worden tegen rauwvlieglarven (zelfde beestjes, andere benaming toch?).
    Het is een planten en kruiden extract welke echt MEGA hard naar knoflook stinkt. Uit ervaring weet ik dat m'n balkon nog 2-3 weken stinkt na gebruik.

Mijn vraag luidt dan ook, be´nvloedt het de smaak van het eindproduct? Heb er geen zin in dat m'n wiet straks naar knoflook smaakt
    De planten staan op het punt om te gaan bloeien, ik zou het natuurlijk alleen op de bodem toepassen.
    A43EAA6F-9513-4786-88DC-A7DD8AA00012.jpeg 44673E4D-03F5-4380-917B-DCE32B495299.jpeg
    - Kweekverslag: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Omdat het het beste gegeven kan worden als het regent heeft mijn ongeduld de overhand gekregen. Buienalarm voorspelde een stevige bui dus ik heb alle planten behandeld (behalve de dame die aan het afrijpen is).

Aangezien fish mix ook een sterk geurend product is heb ik het advies daarvoor als voorbeeld genomen. En besloten "het alleen te geven tijdens de groei". Ook al lopen die adviezen een beetje uiteen en is het een heel ander product, is het voor mij wel een geruststellende gedachte.

Desondanks hou ik m'n vingers gekruist en ben ik benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
    - Kweekverslag: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X