Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruinige top, spin of spint, of iets anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruinige top, spin of spint, of iets anders

    Korting op 420shop
    Spinneweb in top wat moet ik doen alle haren zijn weg help spinnen web al uit gehaald maar wat moet ik doen af knippen of laten hangen 2de foto van een mooie top
    Attached Files

    #2
    Wat een kut titel
    Hoe kom je er op

    ---

    - voor de duidelijkheid, de titel was HELP.
    Help is geen goeie titel voor je topic want niemand kan daaraan zien waar het over gaat.
    Check dit topic eens, of nog eens als je die al gelezen had: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
    We gaan verder in de helpdesk.

    -- Ohja, het ziet er van deze afstand uit als toprot.
    Afknippen en weggooien.
    Last edited by QnQ; 17 September 2019, 21:32.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Wat een kut titel
      Hoe kom je er op
      Dat dus.

      Zolang je er snel bij was en alle webben er uit zijn, kan je ze laten staan.
      Ik weet niet 100% zeker of het erg is dat de haartjes weg zijn.
      Anders droog je deze apart en merk je wat aan, weet je dat het daar aan lag.

      Comment


        #4
        Spinnenweb of spintweb is een groot verschil, een spin eet ongedierte terwijl spint het ongedierte is!

        En wat haren kwijtraken gaat je plantje niet aan dood, misschien wordt het geen mooi toppie, maar dat kan je nu mooi vastleggen op fooootooooo en delen.......

        enne....maak eens een foto van de complete plant!?
        ​​​​​​​

        Comment


          #5
          Wat moet ik doen om spinnen weg te krijgen is al de 2de top dat aan getast is door spinnen help moet ik deze weg snijden of niet
          Attached Files

          Comment


            #6
            Ik heb je nieuwe topic weer samengevoegd met deze.
            Groenematten420 als we nou gewoon hier verdergaan, hoef je niet steeds opnieuw een pakkende titel te verzinnen.

            Het komt niet van spinnen, maar het heeft erg veel weg van toprot.
            Als ik zie hoe ingebouwd ze staat lijkt me dat ook het meest waarschijnlijk.
            Ik denk dat er nauwelijks ventilatie is daar.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Groenematten420
              Groenematten420 commented
              Editing a comment
              De wind kan er mooi in maar aan die ene top die hing vol met een spinneweb heb deze er af gedaan an zo zag ik dat al mijn haren weg waren en er zatten ook bruine stippen

            #7
            Ok, als het toprot is moet je die toppen wel wegknippen want dat verspreid razendsnel.
            Als je hier in de Cannabis Helpdesk even bij de ziektes kijkt, kun je misschien vergelijken met andere foto's van toprot.
            Je foto's van die rare toppen zijn net allemaal te veraf of iets wazig, ghehe....ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

            ///

            Nieuwe kwekers hebben soms de gewoonte in de toppen te knijpen, Ik weet niet of je dat weleens gedaan hebt, maar beter mee stoppen dan.
            Daardoor kan er ook toprot ontstaan omdat ze beschadigd raken bij aanraking.
            Eigenlijk komen we pas aan de toppen tijdens het oogsten&knippen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              De plaag groene rups hoe kan ik deze bestrijden help

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Met je vingers uit de plant halen
            Bezig...
            X