Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vreemde vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    kelderkastje waarom zeg je dat nu.......ieuwwwww ik eet wiet gadverdamme nu vind ik het nog viezer ieuwwwww. Ik heb ook nog meeldauw in mijn andere plant ontdekt en niet beetje he gewoon 1 hele witte vlekken . Ik moet dit even emotioneel laten bezinken
    God was never on your side..

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Oei sorry. Was maar oplossingsgericht aan het meedenken. Maar idd. wel ieuuw, zo is de natuur soms.

      Roofwantsen tegen meeldauw zal het dan ook niet worden.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Als roofwantsen al iets doen met meeldauw dan is het wel verspreiden.

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Zo is de natoer.... Keihard en altijd in gevecht met de natuurverschijnselen.

    #17
    Het leven is TE hard te gemeen ik kan nie meer . Kijk buiten regen regen regen ik durf gewoon niet meer naar mn panten.
    God was never on your side..

    Comment

    Bezig...
    X