Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Ging even iets fout geloof ik met mijn vorige bericht, ik weet dat er meerdere soorten zijn, waarvan enkele zelfs schadelijk. De meeste niet. Maar zoals ik al zei, erg moeilijk te zien hoor.....
Ik denk beter de cocos weg doen en opnieuw beginnen?
de planten groeien ook traag en er zitten inmiddels ook al roest vlekken op de bladeren....
Ik denk niet dat deze heel goed zijn om in het medium te hebben....
Of zou het mogelijk zijn om ze uit te drogen.....dan zorg ik dat de toplaag gewoon goed uitdroogt
Ook heb ik rogis root protector door de toplaag gemixt....meurt naar knoflook maar ik heb het idee dat de "nematoden" niet heel levendig zijn na 24 uur...
Lastig te zien op je 4K Ultra HD foto's.
Witachtig doorzichtig met een bruin/zwart uiteinde kan VRM zijn?
Ik zou wachten tot ze uitkomen
Kun je daarna altijd nog beslissen wat je gaat doen.
Indien VRM; zolang ze niet bloeien mag je nog sprayen met neemolie?
Ik heb nu aaltjes toegepast en het probleem lijkt over.....ik denk dat het inderdaad varenrouwmug larven waren....ze groeien nu weer een stuk beter, hoewel het niet de hoeveelheid water is die ik gewend ben.....de wortels zullen al wel wat aangetast zijn...
Comment