Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat voor larven kruipen rond in mijn grond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat voor larven kruipen rond in mijn grond?

    Korting op 420shop
    Ik heb allemaal larven van iets in de cocos....weet iemand wat dit is?
    Attached Files

    #2
    Die heb ik wel gehaald om de trips en varenrouwmug te bestrijden, maar zijn die niet kleiner normaal?

    Ik heb ze vaker gebruikt alleen nog nooit zo groot gezien, zijn dat dan dezelfde?

    Comment


      #3
      Ging even iets fout geloof ik met mijn vorige bericht, ik weet dat er meerdere soorten zijn, waarvan enkele zelfs schadelijk. De meeste niet. Maar zoals ik al zei, erg moeilijk te zien hoor.....

      Comment


        #4
        Ik denk beter de cocos weg doen en opnieuw beginnen?

        de planten groeien ook traag en er zitten inmiddels ook al roest vlekken op de bladeren....
        Ik denk niet dat deze heel goed zijn om in het medium te hebben....

        Comment


          #5
          Of zou het mogelijk zijn om ze uit te drogen.....dan zorg ik dat de toplaag gewoon goed uitdroogt

          Ook heb ik rogis root protector door de toplaag gemixt....meurt naar knoflook maar ik heb het idee dat de "nematoden" niet heel levendig zijn na 24 uur...

          Comment


            #6
            Om daar antwoord op te geven is het denk ik belangrijk om te weten wat het is

            Comment


              #7
              Je had ook 'help' als titel kunnen doen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Lastig te zien op je 4K Ultra HD foto's.
                Witachtig doorzichtig met een bruin/zwart uiteinde kan VRM zijn?

                Ik zou wachten tot ze uitkomen
                Kun je daarna altijd nog beslissen wat je gaat doen.
                Indien VRM; zolang ze niet bloeien mag je nog sprayen met neemolie?

                Comment


                  #9
                  Of juist nu aaltjes toevoegen....

                  Comment


                    #10
                    Ik heb nu aaltjes toegepast en het probleem lijkt over.....ik denk dat het inderdaad varenrouwmug larven waren....ze groeien nu weer een stuk beter, hoewel het niet de hoeveelheid water is die ik gewend ben.....de wortels zullen al wel wat aangetast zijn...

                    Comment

                    Bezig...
                    X