Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraag over aaltjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over aaltjes

    Korting op 420shop
    Goedemorgen! Heb nogal last van varenrouwmug in tent. De gele plakplaatjes pakken ze niet allemaal, en heb daarom aaltjes besteld. Vanmiddag worden ze bezorgd. Mijn vraag is nu: om het hele grondoppervlak te behandelen zou ik met een plantenspuit willen sproeien, maar overleven de aaltjes dat wel?, of moet ik toch met een gieter aan de gang?

    Update: met gieter gedaan, zoals op de plaatjes die erbij zaten. Beestjes leven ook paar weken las ik, verspreiden zichzelf dan vast wel
    Last edited by Snuitje; 21 October 2022, 21:47.

    #2
    Grond wat droger houden. Dure maar goeie oplossing is arts bio granules, preventief of niet , het weerhoudt ze van eitjes te kunnen leggen fzo. , 3 maand effectief die granules. Moest je er blijvend last van hebben mss...nu met de aaltjes moet de grond wel wat natter blijven dacht ik. Gl
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Dank je Wesley pipes! Grond moest inderdaad vochtig blijven. Ben nu van de mugjes af gzd. De gele plaatjes hebben er ook echt superveel gepakt.
Bezig...
X