Last van beestjes in silverhaze stekken.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • imtheganjaman
    Banned
    • Feb 2011
    • 145

    #1

    Last van beestjes in silverhaze stekken.

    Korting op 420shop
    ik heb sinds een paar dagen last van beestjes in mijn silverhaze stekken ze zien er voor de rest top uit alleen die beestjes staan me helemaal niet aan nu is mijn vraag natuurlijk wat ik eraan kan doen, ik post ook wel een paar foto's
    Attached Files
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

    Lijkt zwarte bonenluis. Even spuiten.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

      echt tof dat hier mensen zitten die kunnen determinerenheb zelf last van zandmollen maar dat is een telang verhaal

      Comment

      • imtheganjaman
        Banned
        • Feb 2011
        • 145

        #4
        Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

        fok dit topic me planten zijn 3 weken terug gejat door een paar mongolen toen ik op vakantie was

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

          dat zuigt man, gecondoleerd! wel een lesje geleerd denk ik..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • imtheganjaman
            Banned
            • Feb 2011
            • 145

            #6
            Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

            heb nog een pp bij me oom staan en een white widow maar heb het anders gedaan daar heb palen van 2 meter neergezet en daaraan allenmaal visdraad met dikke haken eraan vast gemaakt dus hoop dat er daar ook iemand komt aangezien er eergisternacht door de tuin is gelopen dus heb meteen ff maatregelen genomen
            Last edited by imtheganjaman; 24 August 2011, 00:11.

            Comment

            Bezig...