Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Last van beestjes in silverhaze stekken.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Last van beestjes in silverhaze stekken.

    Korting op 420shop
    ik heb sinds een paar dagen last van beestjes in mijn silverhaze stekken ze zien er voor de rest top uit alleen die beestjes staan me helemaal niet aan nu is mijn vraag natuurlijk wat ik eraan kan doen, ik post ook wel een paar foto's
    Attached Files

    #2
    Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

    Lijkt zwarte bonenluis. Even spuiten.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

      echt tof dat hier mensen zitten die kunnen determinerenheb zelf last van zandmollen maar dat is een telang verhaal

      Comment


        #4
        Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

        fok dit topic me planten zijn 3 weken terug gejat door een paar mongolen toen ik op vakantie was

        Comment


          #5
          Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

          dat zuigt man, gecondoleerd! wel een lesje geleerd denk ik..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Last van beestjes in silverhaze stekken.

            heb nog een pp bij me oom staan en een white widow maar heb het anders gedaan daar heb palen van 2 meter neergezet en daaraan allenmaal visdraad met dikke haken eraan vast gemaakt dus hoop dat er daar ook iemand komt aangezien er eergisternacht door de tuin is gelopen dus heb meteen ff maatregelen genomen
            Last edited by imtheganjaman; 24 August 2011, 00:11.

            Comment

            Bezig...
            X