Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vroeg erbij !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vroeg erbij !!

    Korting op 420shop
    ook ik heb bladluis alleen bij mij is het nog lang niet zo erg als bij andere topics hier, ze zitten op alle planten op vooral de onderste grote bladeren, wil graag dat spul van bayern kopen maar ga morgenochtend voor een weekend weg !

    wil niet thuiskomen en een pure uitbraak hebben maar heb alleen insectbio van pokon staan...........advies: nu behandelen met pokon of maandag met bayern behandelen ?

    070620111265.jpg 070620111270.jpg

    #2
    Re: vroeg erbij !!

    http://www.pokon.nl/huis/producten/product/28

    Als dit het is, kun je het net zo goed gebruiken...

    Comment


      #3
      Re: vroeg erbij !!

      yep, deze gebruik ik altijd voor de rest van mn tuintje.......is deze net zo goed als dat spul van bayern ?

      Comment


        #4
        Re: vroeg erbij !!

        Ja, waarom niet....

        Comment

        Bezig...
        X