vroeg erbij !!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rastaron
    Retired
    • May 2010
    • 181

    #1

    vroeg erbij !!

    Korting op 420shop
    ook ik heb bladluis alleen bij mij is het nog lang niet zo erg als bij andere topics hier, ze zitten op alle planten op vooral de onderste grote bladeren, wil graag dat spul van bayern kopen maar ga morgenochtend voor een weekend weg !

    wil niet thuiskomen en een pure uitbraak hebben maar heb alleen insectbio van pokon staan...........advies: nu behandelen met pokon of maandag met bayern behandelen ?

    070620111265.jpg 070620111270.jpg
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: vroeg erbij !!



    Als dit het is, kun je het net zo goed gebruiken...

    Comment

    • rastaron
      Retired
      • May 2010
      • 181

      #3
      Re: vroeg erbij !!

      yep, deze gebruik ik altijd voor de rest van mn tuintje.......is deze net zo goed als dat spul van bayern ?

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: vroeg erbij !!

        Ja, waarom niet....

        Comment

        Bezig...