Spint

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #1

    Spint

    Korting op 420shop
    Een plant van buiten naar binnen gehaald,er zaten natuurlijk verstekelingen op,hier is er eentje van.Foto2104.jpgFoto2103_001.jpgFoto2102_001.jpg
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Spint

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #3
      Spint

      Subtiel :p

      Comment

      • Goudeerlijk
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 796

        #4
        Re: Spint

        welkom in mij wereld van spint

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #5
          Re: Spint

          Bubba J kan er ook al een verhaaltje van maken ... echt erg!

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #6
            Re: Spint

            K ken ze nog maar pas en ik haat ze al,....rotbeesten....
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            • peuker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 1281

              #7
              Re: Spint

              ik ook zou die masai van de aveve goed werken of zou het zijn geld niet waard zijn ?

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Spint

                Als je maar niks op de toppen spuit, maarja...daar zitten ze vaak ook, en al die zgn truukjes van LV verhogen en CO2 verlagen zijn lapmiddeltjes, die spint lacht je uit.
                Ook daarom hygiƫnisch werken. Ik zou bijv. nooit planten van buiten in m'n kelder zetten, dan gooi ik ze liever in de kliko.
                Eens je spint in je hok hebt, ben je er niet zomaar vanaf, daar kun je nog 2-3-4-5 kweekjes later last van hebben, vraag Spintman maar



                Ik krijg altijd de kriebelitus van die beestjes.
                Zo gauw ik een eitje zie op een blad, spuit ik alles twee keer met A.R.T.S tegen spint en dat is vaak afdoende.
                Maar ik heb dat alleen in de groei gedaan, ik spuit dat niet op de toppen, want het ruikt nou niet echt naar pannekoeken dus qua schadelijkheid voor mezelf vertrouw ik dat al niet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #9
                  Re: Spint

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
                  Bubba J kan er ook al een verhaaltje van maken ... echt erg!
                  Spint ? Spiiiiint!? Nee bedankt!!
                  Had het zelfde met buiten planten naar binnen te halen, maar heb wel een lekker wietje aan overgehouden, de verspreiding was niet zoals Q zijn post...

                  Ik gebruik plant vitalty plus zowel curratief als preventief tegen spint.
                  sigpic

                  Comment

                  • djw4
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 1916

                    #10
                    Re: Spint

                    heb er ook last van dit rot beesten
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: Spint

                      Die plant is,zodra ik de spint ontdekte,onmiddelijk verwijderd,k heb het goed in de gaten gehouden en heb er geen in m'n tent,iets wat ik wel vreesde.
                      Nu komt er nooit nog iets dat buiten stond in m'n tentje.
                      Er zit nu ook een nylonkous over m'n inlaat.
                      Hopen dat ik ze NOOIT meer terugzie.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #12
                        Re: Spint

                        Massai werkt erg goed, PVP wekt ook maar is onzinnig duur in het gebruik.

                        Tot 10 dagen voor de oogst te gebruiken. En WEL alles raken natuurlijk !!! zeker ook de onderkant van het blad.

                        Last edited by HJM; 16 May 2013, 11:49.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        Bezig...