Een plant van buiten naar binnen gehaald,er zaten natuurlijk verstekelingen op,hier is er eentje van.Foto2104.jpgFoto2103_001.jpgFoto2102_001.jpg
Spint
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
-
Re: Spint
K ken ze nog maar pas en ik haat ze al,....rotbeesten....Comment
-
Re: Spint
Als je maar niks op de toppen spuit, maarja...daar zitten ze vaak ook, en al die zgn truukjes van LV verhogen en CO2 verlagen zijn lapmiddeltjes, die spint lacht je uit.
Ook daarom hygiƫnisch werken. Ik zou bijv. nooit planten van buiten in m'n kelder zetten, dan gooi ik ze liever in de kliko.
Eens je spint in je hok hebt, ben je er niet zomaar vanaf, daar kun je nog 2-3-4-5 kweekjes later last van hebben, vraag Spintman maar
Ik krijg altijd de kriebelitus van die beestjes.
Zo gauw ik een eitje zie op een blad, spuit ik alles twee keer met A.R.T.S tegen spint en dat is vaak afdoende.
Maar ik heb dat alleen in de groei gedaan, ik spuit dat niet op de toppen, want het ruikt nou niet echt naar pannekoeken dus qua schadelijkheid voor mezelf vertrouw ik dat al niet.Comment
-
Re: Spint
Spint ? Spiiiiint!? Nee bedankt!!
Had het zelfde met buiten planten naar binnen te halen, maar heb wel een lekker wietje aan overgehouden, de verspreiding was niet zoals Q zijn post...
Ik gebruik plant vitalty plus zowel curratief als preventief tegen spint.sigpic
Comment
-
Re: Spint
heb er ook last van dit rot beestenComment
-
Re: Spint
Die plant is,zodra ik de spint ontdekte,onmiddelijk verwijderd,k heb het goed in de gaten gehouden en heb er geen in m'n tent,iets wat ik wel vreesde.
Nu komt er nooit nog iets dat buiten stond in m'n tentje.
Er zit nu ook een nylonkous over m'n inlaat.
Hopen dat ik ze NOOIT meer terugzie.
Comment
-
Re: Spint
Massai werkt erg goed, PVP wekt ook maar is onzinnig duur in het gebruik.
Tot 10 dagen voor de oogst te gebruiken. En WEL alles raken natuurlijk !!! zeker ook de onderkant van het blad.
Last edited by HJM; 16 May 2013, 11:49.Comment





Comment