Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

    Laten we er dan ineens ook wat sprinkhanen en processierupsen op los.
    Kwestie om optimaal gebruik te maken van levende organismen.

    Neen, even serieus.
    Er is wel degelijk een verschil tussen microbiologisch leven die een positieve invloed heeft op je grond/plant en schadelijke levende organismen.
    De larve van de varenrouwmug valt wat betreft (cannabis)planten onder de tweede vermelde categorie.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #17
      Re: Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

      Hoi mensen ik heb hetzelfde probleem denk ik, ik zal proberen foto te maken maar die beestjes zijn echt snel.

      Van die spierwitte snel door de toplaag van de grond kruipende beestjes, lijkt niet op spint is wat langwerpiger van lichaam.
      Heb ik vandaag voor het eerst ontdekt bij mijn nieuwe stekje.

      is duidelijk geen larve want je ziet pootjes hij rent hij kruipt niet.


      Spint beweegt niet zo snel toch?

      wat is het dan?iemand?

      Comment


        #18
        Re: Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

        Springstaartjes ???

        Of idd larve van de varenrouwmug.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #19
          Re: Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

          Ik ben al die beestjes aan het googlen zodat ik kan vast stellen wat het is. Ik zal foto's maken maar als ik nu kijk zie ik ze niet.
          Het lijkt in de 1e instantie heel erg op trips wat ik op een foto heb gezien.
          Het is iig geen larve of wormachtig beestje maar echt een kruipend beest net als spint maar groter en een langer lichaam en loopt echt heel snel. Echt helemaal spierwit lichaam als dat niet door de zon kwam, plant stond even op de vensterbank.
          Ik d8 dat het spint was, maar aan lichaamsvorm en snelheid van lopen denk ik dat het wat anders is. Ik zal iets moeten aanschaffen om de bodem en wortels te beschermen.

          Ik ga zo proberen om een foto te maken hopelijk komen ze even naar boven kruipen uit de aarde.

          Comment


            #20
            Re: Kleine witte beestjes alleen op/door potgrond

            Nou ik zie ze niet meer, ik ga dat spruzit geval proberen op de plant en in de bodem hopelijk blijven ze lekker weg

            Comment

            Bezig...
            X