Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    Ik kwam zojuist een site tegen met DE oplossing voor de slakken problemen!

    Slakken zijn gek op paneermeelhttp://www.inenomootmarsum.nl/slakke...-op-paneermeel

    Heb zelf nog geen last gehad van slakken gelukkig, maar er zullen vast mensen
    zijn die er wel last van hebben, maar hier is de oplossing!

    Grtz
    'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

    #2
    Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

    Heb zelf kopertape aangeschaft, maar paneermeel zal ik aankomend seizoen ook proberen.

    Comment


      #3
      Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

      Paneermeel, hahaha...
      En hoe gaat het verder dan, ga je ernaast zitten om die slakken er nog doorheen te rollen en dan in de frituur mikken ?

      Van een bierval gaan ze dood, daar hoef je niet bij te zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

        @Abbu:

        Precies! Is op zijn minst het proberen waard En ja ik heb ook
        kopertape... Nog niet nodig gehad als ik eerlijk ben zit daarom
        ook nog netjes op het rolletje, haha.

        @QnQ:

        Nee hoor, als je het artikel leest maakt het niet uit waar je een bultje
        neer gooit, de slakken komen er op af als vliegen op verse stront.
        Hier hoef je dus ook niet bij te zijn, tevens heeft dood maken totaal
        geen nut want de volgende dag zitten ze er net zo hard weer.

        En wat je geeft, krijg je dubbel en dwars weer terug! Zowel negatief als positief


        Peace
        'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

        Comment


          #5
          Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

          Slakken leggen toch geen grote afstanden af? Meter of 3 a 5 is wel de max dacht ik.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

            Op een gladde ondergrond is dat 3-5 meter per uur Wietefras !
            Ze moeten wel elke paar meter wat eten.
            Het aantal slakken in de tuin is afhankelijk van het weer en of er voldoende voedsel beschikbaar is.

            Als je een slakkenkwekerij in je tuin wilt maken vind ik dat prima, maar ik ga ze niet voeren.
            Ik strooi af en toe een handje korrels, en die dood zijn komen echt niet meer terug eh...


            Egels en lijsters zullen je wel dankbaar zijn voor zoveel levend voer.
            pvogel.jpg

            - Slakken info van Neerlands tuin.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

              Bedoel niet zo zeer de snelheid, maar volgens mij gaan ze niet ver van hun schuilplaats vandaan

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                Moest in een keer aan de hongerige katten van bobo denken : Self-made-slakkenval-low-budget-die-beter-werkt-dan-elk-ander-middel
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                  ghahaha ja dah werkt geheid. kan uit ervaring spreken!

                  Comment


                    #10
                    Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                    Lol, had inderdaad ook een keer de bak poezenvoer buiten gezet 's nachts. Zat ook vol slakken.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                      haha vind het zalig " paneer een slak " lol zal eens proberen want heb tamelijk wat naaktslakken in mijn tuintje.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      ah mischien paneermeel met fijne eierschalen erbij zodat ze zich gewoon dood eten. Ik ga dat eens proberen se eens kijken of dat gaat werken

                      Comment


                        #12
                        Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                        Heb vandaag een overdekte bierval geplaatst in mijn moestuinbak. Mijn bak heb ik al eerder eens voorzien van kopertape, maar mijn ervaring is dat deze bij nat weer niet werkt. Als een slak echt zijn zinnen gezet heeft op mijn sla dan scheurt ie er gewoon overheen. Staat de ene dag je bak vol met jonge zaailingen, een dag later is het alsof er een grasmaaier overheen gegaan is. Heb zelfs geprobeerd een galvanische val te maken met repen koper- en aluminiumtape die naast elkaar lopen, maar ook hier hebben ze geen moeite mee. Een ander probleem is dat als ze eenmaal 'binnen zijn', ze zich ingraven en in het ergste geval zelfs eitjes leggen.

                        Comment


                          #13
                          Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                          Precies, bij mij gingen ze ook overal overheen. Daarom een 9V batterij erop en dan voelen ze het wel.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                            ja, heb ik ook over zitten dubben. Loopt zo'n blokje niet snel leeg als het nat weer is? Denk eerder aan een schakelingetje die elke paar seconden een stroompje laat lopen (??).

                            Comment


                              #15
                              Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

                              Kwestie van paneermeel mixxen met wat giftigs toch dan komen ze ook niet ver meer zonder dat je verdere moeite moet doen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X