Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

    Batterij ging bij mij in ieder geval heel lang mee.

    Er loopt alleen stroom als er sluiting is. Dat duurt met die slakken maar heel kort, want ze keren direct om.

    Ik hield ongeveer een centimeter aan tussen de koperdraden. Dan moet je wel hele grote druppels hebben voordat dat sluit door regen.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #17
      Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

      Top!! Ga van de week eens een tweede baantje aanleggen en in m'n hobbybob-kistjes neuzen om de boel te voorzien van stroom.
      Die afstand lijkt me errug belangrijk. Slakken kunnen de raarste objecten overbruggen door slechts op enkele plekken contact te hoeven hebben met de ondergrond.

      Gelukkig komen deze nog niet voor hier

      http://www.upcoming.nl/carmoede/7290...je-hond-of-kat

      Comment


        #18
        Re: BELANGRIJK: Last van slakken? NIET MEER!!! Dit is 100% dier en mileu vriendelijk!!

        Ik heb toevallig wel een slak in mijn planten gehad die kleiner was dan een centimeter. Die was dus gewoon tussen de koperdraden door geglipt. Maar goed, zo'n kleine slak gaf ook haast geen schade

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        Bezig...
        X