Ik heb 3 ak47 autoflowers op het balkon staan. ik zag echter vandaag dat ik zwarte puntjes op de plantjes heb zitten. ze lijken zich rond de toppen te concentreren. Ook heb ik kleine vliegjes(ik denk varenrouwmug). maar iemand een idee wat de puntjes zijn? zie foto:









Comment