Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Re: Wat is dit voor beestje? vriend of toch vijand
oké ochtendje verder en dit is een erg druk topic geworden
maar oke eitjes waren dus niet van de wants, gok ik dat die zijn komen aanwaaien..
andere eitjes zijn iig wel weg, geen idee wat dat dan was.. (zijn mieren toch ergens goed voor)
verder lijken de plantjes weer mooi verder te groeien heb dankzij de mieren ook alle luizen doodgedrukt (zaten mooi op een hoopje)
en ik heb alles ff 2 keer gecheckt, vanavond nog een keer dan zou ik de meeste wel weer hebben gehad..
nu met talkpoeder langs mijn potten gegaan en stuivers gestrooid, de mieren zijn al weer aardig weg
en ik wou nog ff kwijt dat ik blij ben met alle hulp, ook die van maikel.
als het goed is weten maikel en ik nu allebij wat nieuws.. ipv alleen ik
toegegeven met goede informatie kan je meer, maar van foute info kan je ook leren
nu allebij elkaar weer een kusje geven...... whahaha
nogmaals bedankt voor de info QnQ, je hebt mijn plant een paar dagen terreur bespaard
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
En wat beteken jij voor de maatschappij of het forum ? Denk dat QnQ in 1 seconde meer bijdraagt aan de maatschappij en dit forum dan jij in je hele leven zult gaan doen!
pffff droge shit mannen ik lig hier in een deuk door ulder !
en weer schoon stukske uitleg erbij lr2 , altijd nice nieuwe dingen teleren he .
en mooi van Q dat hij die jonge zo snel helpt , of het wietlieveheerstbeesje had zen plantje beknabbelt .
Ik geloof niet dat er opgetreden hoeft te worden, QnQ is namelijk groot genoeg om voor zichzelf op te komen sterker nog ik denk dat de mening van Maikel hem geen ene reet interesseert, maar toch bedankt voor het vertrouwen in deze kwestie.
Oorspronkelijk geplaatst door maikelblankers19
QnQ ga een leven zoeken man met je praatjes!!! Ga werken dan doe je nog iets nuttigs voor de maatschappij!! Ipv hele dagen op het forum zitten en mensen afsnauwen !
Correcte informatie is het belangrijkste, daar zijn de planten van de topic starter het meest bij gebaat.
Als je zomaar iets roept kan je reacties zoals die van Q verwachten.
Iedereen heeft toch recht op zijn mening, of dat hij/zij nu al jaren hier rondhangt of nieuw is?
En zonder humor zou het hier ook maar een saaie boel worden.
Ik zou hier wel kunnen optreden, maar dan heb ik blijkbaar de pik op iemand.
Misschien zou je iemand als Urban Alien kunnen vragen om er iets aan te doen......
Oorspronkelijk geplaatst door maikelblankers19
QnQ ga een leven zoeken man met je praatjes!!! Ga werken dan doe je nog iets nuttigs voor de maatschappij!! Ipv hele dagen op het forum zitten en mensen afsnauwen !
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
En wat beteken jij voor de maatschappij of het forum ? Denk dat QnQ in 1 seconde meer bijdraagt aan de maatschappij en dit forum dan jij in je hele leven zult gaan doen!
Wantsen leggen hun eitjes vaak ondergronds. Misschien zijn die mieren wel lieveheersbeestjes eieren aan het weghalen. Zodat die lieveheersbeestjeslarven de luizen niet meer kunnen opeten. In de natuur gebeurt vrijwel alles met een reden.
De wants die je zag zat al in een vrij volwassen stadium, dat is zeker 10 dagen na het uit het ei kruipen. Dan kunnen de eitjes al bijna niet meer van de wants zijn; die is nog niet vruchtbaar, en te oud om familie van die eitjes te zijn.
mmm ik heb nu van mijn ene vijand maar ff een vriend gemaakt
er lopen nu allemaal mieren door mijn plant heen om alle overgebleven kleine wantsen (eitjes) te killen
zodat hun daar dadelijk weer luizen in kunnen leggen (denken ze), makkelijker probleem en minder schadelijk voor mijn plant
Leave a comment: