Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Naaktslakken

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Naaktslakken

    Ow geweldig, guerrilla slakken!, maar gelukkig heb ik rondom mijn planten geen mogelijkheden voor ze om door te klimmen naar mijn geliefde ganja, het betreft een kaal stuk grond, en daarom heen heb ik ook nog eens een baan zout getrokken en rondom de planten, het complete stuk is ook nog eens omringd met stukken doorzichtig plastic, zoals ze dat gebruiken voor kassen, als ze daar echt onder/boven door gaan en over de rest van de linie, dan kan ik toch maar 1 ding zeggen: Respect for those snails!
    Ik bedoel, kom op, als ze dat allemaal kunnen omzeilen.....

    Comment


      #17
      Re: Naaktslakken

      Respect for those snails!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      slakkenpoep in ganjah gaat als een trein

      Comment


        #18
        Re: Naaktslakken

        Zout doodt ook slakken, maar kijk wel uit met zout, het kan ook je plantjes doden als er teveel zout rond de wortels terecht komt. Zout spoelt bij elke watering(regen of begieten) direct de grond in.

        Comment


          #19
          Ik heb een slakken probleem en weet niet goed waar ik mijn vraag moet stellen. Mijn plantje was nog maar net aan het groeien in mijn pot en ik vond deze ochtend nog enkel een stompje van mijn plantje. de naaktslak heb ik wel degelijk gevonden maar ik vraag me af of mijn plantje er nog doorkomt. ik heb hem ondertussen uit de grote pot naar een klein bekertje verplaatst( tweede foto). gisteren zag hij er nog uit als op de eerste foto. is er nog kans op overleving of geef ik het beter op?

          Comment


          • EGSilver
            EGSilver commented
            Editing a comment
            Ik zie geen foto.
        Bezig...
        X