Wat the hell is dit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shitorino
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 77

    #1

    Wat the hell is dit?

    Korting op 420shop
    uploadfromtaptalk1468173682830.jpg
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Wat the hell is dit?

    Een insect, Flintstoned weet vast welk insect
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Wat the hell is dit?

      Een beestje.

      Als je precies wil weten wat het is had je wel een betere foto mogen maken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Smokey and the bandit
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2016
        • 41

        #4
        Re: Wat the hell is dit?

        Ik zeg platbranden die handel .... Voordat er schade komt
        dus benzine over de planten gieten aan steken en weg rennen !!!
        en als er verder geen schade is ..dan zou dit vast een zuid-Afrikaanse onder de plant hanger beestje wezen die wat last had van de zon
        ik hoop dat je hier iets aan hebt
        Below is a list of ways to win an argument with me

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Wat the hell is dit?

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          Een insect, Flintstoned weet vast welk insect
          Dat lijkt mij een roodoogbruingatvlieg.

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            Re: Wat the hell is dit?

            Ik denk dat flint zegt dat het een Turk is of een ITAK of zoiets maar goed het zal iets onzinnigs zijn, je kunt er je kop maar vol mee hebben.
            het voordeel daarvan weet ik niet

            Comment

            • Haze smoker
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 871

              #7
              Re: Wat the hell is dit?

              Ik denk een alien kijk maar naar de ogen das nie normaal

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #8
                Re: Wat the hell is dit?

                Faalwiet
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Wat the hell is dit?

                  Foto is niet echt scherp dus echt zeker ben ik niet maar dat lijkt op een nimf van een struik-, boom- of sabelsprinkhaan.
                  Vanuit welk land die hiergekomen is zou ik niet hardop durven zeggen.

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #10
                    Re: Wat the hell is dit?

                    Ik wilde wat op het laatste zinnnetje van Flint zeggen, maar dan maak ik me nog meer gehaat als dat ik inmiddels al ben.

                    Kortom beesten buiten op je planten blijft en is kut.

                    van Varenmug tot slak het is allemaal klote.

                    Vandaar ik fan ben van binnen kweken , word zelf helemaal gestoord van ongedierte bij me Tomaten.

                    kut beesten
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • shitorino
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 77

                      #11
                      Re: Wat the hell is dit?

                      Ja een sabelsprinkhaan lijkt me een goeie naam.....hij had pootjes, maar was ook tevens vastgeplakt aan de blad....ik moest hem in stukjes eraf schrappen! Creepy crawler

                      Comment

                      • FlintStoned
                        Banned
                        • Oct 2012
                        • 5580

                        #12
                        Re: Wat the hell is dit?

                        Het kan dus ook enkel het lege velletje zijn geweest. Ze vervellen een paar keer en die lege huid blijft dan over.

                        ALs je er op trapt of hem tussen je duim en wijsvinger samerdrukt en en komt geen smurrie uit was het enkel een lege sabelsprinkhaannimfhuidje.



                        Ze beginnen als dit. en vervellen dan meermaals.
                        Last edited by FlintStoned; 11 July 2016, 20:02.

                        Comment

                        • shitorino
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2016
                          • 77

                          #13
                          Re: Wat the hell is dit?

                          Nee....hij leefde echt wel! Keek me heel freaky aan

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: Wat the hell is dit?

                            2015-09-18.jpg2015-07-122.jpg
                            2015-08-082.jpg2015-08-023.jpg

                            Hier wat fototjes van struik-,bos of sabelsprinkhanen. Misschien herken je Japie wel.

                            Comment

                            • shitorino
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2016
                              • 77

                              #15
                              Re: Wat the hell is dit?

                              Nee hij was vastgeplakt....half slak, half groenvreter

                              Comment

                              Bezig...