Wat the hell is dit?
Collapse
X
-
Re: Wat the hell is dit?
Een insect, Flintstoned weet vast welk insect
-
Re: Wat the hell is dit?
Ik zeg platbranden die handel .... Voordat er schade komt
dus benzine over de planten gieten aan steken en weg rennen !!!
en als er verder geen schade is ..dan zou dit vast een zuid-Afrikaanse onder de plant hanger beestje wezen die wat last had van de zon
ik hoop dat je hier iets aan hebtBelow is a list of ways to win an argument with me
Comment
-
-
Re: Wat the hell is dit?
Foto is niet echt scherp dus echt zeker ben ik niet maar dat lijkt op een nimf van een struik-, boom- of sabelsprinkhaan.
Vanuit welk land die hiergekomen is zou ik niet hardop durven zeggen.Comment
-
Re: Wat the hell is dit?
Ik wilde wat op het laatste zinnnetje van Flint zeggen, maar dan maak ik me nog meer gehaat als dat ik inmiddels al ben.
Kortom beesten buiten op je planten blijft en is kut.
van Varenmug tot slak het is allemaal klote.
Vandaar ik fan ben van binnen kweken , word zelf helemaal gestoord van ongedierte bij me Tomaten.
kut beestensigpic
LED there be lightComment
-
Re: Wat the hell is dit?
Het kan dus ook enkel het lege velletje zijn geweest. Ze vervellen een paar keer en die lege huid blijft dan over.
ALs je er op trapt of hem tussen je duim en wijsvinger samerdrukt en en komt geen smurrie uit was het enkel een lege sabelsprinkhaannimfhuidje.
Ze beginnen als dit. en vervellen dan meermaals.Last edited by FlintStoned; 11 July 2016, 20:02.Comment
-
Re: Wat the hell is dit?
2015-09-18.jpg2015-07-122.jpg
2015-08-082.jpg2015-08-023.jpg
Hier wat fototjes van struik-,bos of sabelsprinkhanen. Misschien herken je Japie wel.Comment








Comment