mischien een beetje onduidenlijke foto, maar er zitten zwarte beestjes in mijn planten, vooral op plekken waar toppen komen.
wie weet wat het is, en wat kan ik er het beste tegen doen.
thanx...
wie weet wat het is, en wat kan ik er het beste tegen doen.
thanx...




Comment