ongedierte :s

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Time2grow
    Retired
    • Nov 2009
    • 84

    #16
    Re: ongedierte :s

    Oorspronkelijk geplaatst door farghal
    Euhm, welk beestje is het nou? ik heb namelijk het vermoeden dat ik ook last heb van deze beestjes.
    muggen larven! zitten ze vooral bij het water?

    als ze op de planten zitten kan je beter verder zoeken want dan heb je niet de zelfde insect als ik toen in mijn kast had succes er mee!

    maak er een closeup foto van en post het eens! dan kunnen andere ook eens mee kijken

    Comment

    • farghal
      Retired
      • Dec 2009
      • 15

      #17
      Re: ongedierte :s

      Ik ben in mijn eigen post erachter gekomen dat het bij mij om thrips gaan. ook kleine gele beestjes. het is af en toe moeilijk te checken als je geen bioloog bent . Maar ik heb ze tot nu toe met de hand weggehaald en zijn nu 2 dagen geen nieuwe beestjes te zien. als ik ze weer krijg dan even langs de growshop

      Comment

      • kweker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 1389

        #18
        Re: ongedierte :s

        Zie het topic: welk insect
        Last edited by Jointjedraaien; 17 February 2013, 16:50.
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment

        Bezig...