Kijk maar effe hiero Bas Haring
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blad Probleem Oplosser
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Hoi Monty
Ik heb mijn best gedaan om dit blad probleem op te zoeken want ik denk dat het een veel voorkomend probleem is maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik groei in 10 tot 12 liter potten sommige gewoon, een groeizak en wat airpots en groei op henkies bio mix van de plaatselijke growshop met voeding maar wat precies dat weet ik niet. Het zijn 3 special queen #1 en 3 buddha cookies. Het probleem komt niet bij alle planten voor en begint pas vanaf de 3 nodes. Ik geef water volgens de methode door met mijn vingertop de bovenste laag te checken op droogte. Ik heb dit probleem al vaker gehad
Ik voed een beetje bij met plagron (vegetatief)en een wortel stimulator.
Hopelijk verveel ik je niet ik heb echt mijn best gedaan om het zelf op te lossen.
Vriendelijke groet Dubmaster
Comment
-
22-11-2012 was monty voor het laatst actief hiero.
Potten tillen, zwaar is geen water enzo.
Ik vind ze er wat licht uit zien.
Misschien toch overstappen op een biobizz voeding, waarvan je weet wat het is!?
Last edited by Rreppellsteeltjam; 13 May 2025, 11:48.
-
-
Check ook eens of je HR+ of HR++ glas hebt, dat weerkaatst nogal en dat kan er voor zorgen dat je bladeren verbranden.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment

Comment