Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad probleem: langzaam afstervende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad probleem: langzaam afstervende bladeren

    Korting op 420shop
    Beste Mensen,

    Ik ben nieuwe op dit forum, ik kweek een masterkush 90% indica op een mix van kokos en tuinaarde. Ik heb het volgende probleem: de onderste ronde blaadjes zijn er inmiddels al afgevallen. de tweede set bladeren is nu aan de beurt met sterven en zelfs de derde set bladeren is nu aangetast. Eerst worden de bladpunten geel / bruin, dan steeds bruiner en spreid het uit zoals op de foto bij het onderste blad rechts. De plant staat binnen achter de ramen en krijgt alleen zonlicht, ventilatie en voeding van plagron: power roots, alga grow en vita race, juiste dosering.

    Verder heb ik last gehad van oververhitting waardoor de bladeren omhoog krulden, maar dat is nu vanzelf weggetrokken

    De bovenste bladeren zien er groen en gezond uit maar ik heb het idee dat de ''ziekte'' omhoog klimt. Dit is mijn eerste kweek en ben van plant om de plant over 2-4 weken buiten te zetten, ik ben vast te vroeg begonnen maar ik kon niet wachten .

    Bedankt alvast!

    Groeten,

    Masterkushfarmer

    filedata/fetch?id=1279421&d=1560919027&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by masterkushfarmer; 15 April 2017, 18:03.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Bedankt! dat kan wel kloppen, ik heb na wat speuren online gekeken hoe vaak ik voeding moet geven. Er stond zo'n 1 keer in de 3 dagen alleen mijn grond blijft te nat vandaar dat ik waarschijnlijk teveel water heb gegeven. Hoe kan ik de aarde / cocos sneller laten drogen zodat ik weer kan voeden?

      Comment


        #4
        Las je wel wat hij schreef over coco;s
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Ja maar ik ga pas over 2 weken overpotten als het naar buiten gaat, anders moet ik 2 keer overpotten en dat vond het plantje niet zo leuk denk ik?

          Comment


            #6
            Oke dus in komende 2 weken ga je de plantjes helemaal slopen. Beter plant je het nu over kan het nog 2 weken binnen herstellen en dan naar buiten
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Het zal zo'n vaart niet lopen toch?

              Beetje inlezen over cocos en tips goed onthouden.

              Het is inderdaad niet het makkelijkst om mee te beginnen.



              !(◎_◎)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Hij is in middels overgepot! blaadjes zullen nog wel afsterven maar gaat niet meer zo snel! bedankt voor de tip! Nu het volgende probleem:

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...erkeerd-getopt

                Comment

                Bezig...
                X