Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help wat is er met mijn plant?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hoi mensen ik heb nog een vraag.. Ik zik allemaal bolletjes bij me toppen van me plant en vraag me af of dit mannelijke symptomen zijn of dat dit gewoon toppen worden...

    Ik vind het moeilijk te zien of ik nou wel een vrouwtje heb..

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...rouwtje/page36
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Iemand een idee wat er met deze plant aan de hand is ? De bladeren krullen naar binnen en net viel er een uit .. hij staat in een 11l pot met standaard potgrond van de supermarkt en geef hem sinds een week een heel klein beetje groei voeding mee met het bewateren..

        Ik geef hem zon 300 ml water per x met 5ml groei voeding van canna per liter..

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #19
          Klauwend blad door teveel aan stikstof. Zie ook de bladprobleemoplosser, daar is het onderaan bijgevoegd.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X