Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

alle bladeren geel, help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    alle bladeren geel, help!

    Korting op 420shop
    Korte toelichting:

    Hindu kush autoflower plantje van een vriend gekregen. Geen idee wanneer ontkiemd. 1 of 2 weken vroeger had hij ook een autoflower skunk laten ontkiemen. (Die heeft hij vorige week geoogst, naar mijn idee wat vroeg want de high was erg teleurstellend.)

    Ik heb weinig tot niets met de plant gedaan, enkel water gegeven en op zonnige dagen in het zonnetje gezet heel de dag en op wat mindere dagen buiten onder het afdak van het terras (dat licht doorlatend is).

    30 juni op vakantie vertrokken. Toen waren er 2 gele bladeren onderaan die ook door een slak waren opgevreten. Vlak voor de vakantie een literfles gevuld met wat voeding erbij en dat er helemaal ingekapt (zitten gaten in de pot) en onder het afdak gezet. om de 2 dagen is iemand de planten water komen geven.

    Nu ziet ze er zo uit :o is dit nog wel goed???? Een kennis zei me dat het komt omdat ze alle energie uit die bladeren trekt om de toppen te doen zwellen, maar veel energie valt er niet meer uit te halen als je die bladeren zo ziet....

    Nu mijn vraag .... is ze (bijna) omzeep? of is ze oogstklaar?

    Deze ochtend weer een liter water doorgekapt om te spoelen, ik denk dat ik ze donderdag knip .... doen of niet of wat kan ik aan deze bladeren nog doen?


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    oei en een detail voor de oogstrijpheid
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Die is er wel klaar voor. Dat blad ga je niet meer verhelpen, en de plant ziet er ook best wel oogstbaar uit.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X