Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hele plant veranderd naar geel/lichtgroene bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hele plant veranderd naar geel/lichtgroene bladeren

    Korting op 420shop
    Beste kwekers en kenners

    Ik heb 2 planten buiten staan in 50L potten, 1 sativatje (Vanilla Kush) en 1 indicatje (Hilmalayan Mountain).
    Sinds een week of 2-3 blijven de bladeren maar vergelen over de hele plant, ik kan ze zo afnemen van de plant zonder te hoeven trekken.

    Het is heel raar en wisselvallig weer geweest hier, regen en heel weinig dagen met licht terwijl het wel redelijk warm blijft.
    Ik geef dus minder water mits de regen dit voor mij doet maar ik vraag me af of dit nu een voeding te kort is, of water te weining/te veel ?

    Ik heb ook 1 stekje van die Vaninlla Kush en een anestesia zaadje in een klein potje binnen staan, die verkleuren ook op de zelfde manier maar on mindere mate. Wat doe ik mis ? Voeding die ik geef is Top bloom van biobizz 2ml/L en top max biobizz 1ml/L. Bij het warmere weer kon ik gerust 10L per plant geven (50L potten) en soms meer, nu mits ze in bloei staan en de weersomstandigheden, geef ik minder, ik kijk tov mijn pot zijn gewicht en geef altijd maar water tot er een beetje vanonder uitkomt. Hier wat fototjes want die spreken boekdelen denk ik Alvast bedankt voor iedereen zijn feedback, laat mij weten als je nog vragen hebt

    Peace !

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.

    #2
    Beowulf zou zeggen dat de bodem uitgeput is.
    Dat zou ik zelf ook zeggen deze keer; het zijn vrij grote planten in relatief kleine potjes.

    Zelf zou ik zeggen, dat er toch een verband lijkt te ontstaan tussen bloeivoeding en rap geel kleuren:
    Voeding die ik geef is Top bloom van biobizz 2ml/L en top max biobizz 1ml/L
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Beowulf zou zeggen dat de bodem uitgeput is.
      Dat zou ik zelf ook zeggen deze keer; het zijn vrij grote planten in relatief kleine potjes.

      Zelf zou ik zeggen, dat er toch een verband lijkt te ontstaan tussen bloeivoeding en rap geel kleuren:

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom
      Hey LR2 en bedankt voor je snelle antwoord ! Dus zou je wat meer voeding geven dan of toch meerdere keren maar dan misschien met mindere water hoeveelheden bijvoorbeeld 2L per dag in plaats van 2 maal 5-10L per week ? Alle advies is welkom, ik wil mijn meiden alles geven die ze nodig hebben ik rook niet meer, puur voor hobby en de liefde 4 tha plants

      ps bedankt voor de uitgebreide artikel (link) !

      Comment


        #4
        Bij Biobizz hoor je naast Bloom (Top bloom bestaat niet) ook de Biobizz Grow te geven, dus hup naar de winkel!

        Voor snel effect kan je je blaadjes afsoppen met een Fishmix oplossing van 2 ml/l
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Bij Biobizz hoor je naast Bloom (Top bloom bestaat niet) ook de Biobizz Grow te geven, dus hup naar de winkel!

          Voor snel effect kan je je blaadjes afsoppen met een Fishmix oplossing van 2 ml/l
          Hallo Stemma, bedankt voor je antwoord, voor de duidelijkheid (want ik heb idd niet alles (correct) vermeld), ik ben dus begonnen met "Grow" te geven tot 1 maand geleden, 1week gewoon water en dan "bloom" en "top-max" samen die allemaal van de BioBizz gamma zijn.

          Mooi hun schema gevolgd que hoeveelheden niet meer niet minder. Ik ga zeker de fishmix gaan halen, toch geen zon dus ik kan het best wel sproeien maar zal het niet lang kunnen doen mits ze al in bloei staan, wil geen viezigheid op de toppen

          Bedankt voor je advies !
          Peace

          Comment


            #6
            Je hoort idd eerst de Grow te geven en dan na start van de bloei geef je Grow en Bloom samen evt aangevuld met andere producten uit de Biobizz lijn.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
              Je hoort idd eerst de Grow te geven en dan na start van de bloei geef je Grow en Bloom samen evt aangevuld met andere producten uit de Biobizz lijn.
              Oh wat dom van mij, ik had het schema niet meer bekeken en ging ervan uit dat ik geen "grow" meer mocht geven eenmaal in de bloeifase ... Thanks om dit even te verduidelijken Ik ga maandag achter fish, geef ze nu ook vanaf nu grow erbij en hopelijk komt alles goed maar ik denk van wel ! Update volgt nog !

              Thanks Stemma, LR2 !
              Peace

              Comment

              Bezig...
              X