Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nutrient burn en stikstof tekort tegelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nutrient burn en stikstof tekort tegelijk?

    Korting op 420shop
    goede avond, ik heb nu 3 kera white thunder plantjes in bloei staan nu 4 weken. Alles gaat prima en de toppen vormen mooi. Echter werd vanaf de eerste week steeds meer bladeren vanaf onderen geel en vallen eraf. Het kruipt steeds meer omhoog. Hierin denk ik aan stikstof tekort, echter zie ik bovenaan ook een beetje aan de topjes verbrande puntjes vooral bij de toppen dus en dat lijkt me een overschot aan voeding? Heb ze dacht ik 4 weken voorgegroeid en op aarde met voorbemesting gezet waar op stond dat er al voor 8 weken voeding in zat (van het tuincentrum) zou dit dus allebij kunnen tegelijk of sla ik toch de plank ergens mis? Bedankt alvast!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hier zijn de gele blanderen beetje te zien maar heb er al handen vol vanaf gehaald want ze gaan gewoon dood
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Geef je bloeivoeding? Geef je ander soort voedingen?

      Geel blad is normaal als daarboven een dik bladerdek zit, dat is hier niet het geval.

      Over voedingen: je kunt een bloeivoeding overschot veroorzaken, dat geeft verbranding, maar in bloeivoeding zit geen stikstof. Dan krijg je wisselende signalen van de plant; een stikstofgebrek + overvoeding.
      Overvoeding wijst op een teveel aan zouten, het maakt niet uit welk type dat is.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Ik gebruik nu sinds 3 dagen een beetje plagron alga bloom omdat ik dacht dat het eerst evt van een tekort aan voeding kwam want ik voedde eerst niks in de bloei. Ze lijken het verder gewoon goed te doen en boven zijn de bladeren wel groen maar inmiddels zit het al over de helft dat het gelig word, dit zijn fotos van een paar dagen terug ik maak zometeen even nieuwe fotos dan kun je het beter zien!

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            Bezig...
            X