Bladproblemen die opkrullen naar boven en paars worden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • crack3r
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2017
    • 5

    #1

    Bladproblemen die opkrullen naar boven en paars worden

    Korting op 420shop
    Ik heb de planten in de tuin staan, en heb ze (door de vele regen) onder het afdak gezet.
    Ik controleer elke dag of ze water nodig hebben en geef ze waar nodig.

    Nu heb ik opgemerkt dat veel bladeren (bovenin de plant) aan het opkrullen zijn naar boven toe, en aantal bladeren ook de nerven paars worden.
    Ze staan nu een aantal weken in de bloei.
    Ook heb ik opgemerkt dat de plant mager staat, weinig bladgroei en erg mager is van haarzelf.

    Wat kan hier het probleem van zijn? of wat kan ik daaraan doen?
    ik geef ze 1x in de week bloeivoeding.
  • BackYardPlant
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 1260

    #2
    heb je een paar foto's?

    Comment

    • crack3r
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2017
      • 5

      #3
      Ik kan er jammer genoeg maar 1 foto uploaden

      *edit*
      Ik heb ze er nu als het goed is bij staan.

      Hoop dat iemand me kan vertellen wat er aan de hand is, het lijkt er ook op dat de bloei gestopt is, of in iedergeval STERK verminderd is.
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Ik heb zelf het vermoeden dat ze aan het verzuipen zijn.
        Kun je eens een foto van de pot maken? Via het attachment-logotje rechts boven je tekstveld, naast die A en die Smiley, kun je meerdere foto's toevoegen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          En vertel meteen even wat je allemaal gedaan hebt tot nu toe.
          Waar staan ze in, wat hebben ze gehad qua (groei?)voeding, en staan ze 24/7 buiten of anders ?

          De bloei gaat langzaam omdat het koud is buiten.
          Da's normaal met een buitenkweek, eind v/h seizoen, een dag zon en ze gaan weer.

          * zal 't topic even verplaatsen naar de sectie: bladproblemen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...