Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower ziet er niet goed uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower ziet er niet goed uit

    Korting op 420shop
    men eerste autoflower kweekje is nogal de mist ingegaan.

    Wie ziet het probleem? En kan me verder helpen

    grts
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 17 November 2017, 09:47.

    #2
    Die is aan het bloeien in ieder geval. Maar heeft last van klauw. Klimaat problemen? Genoeg ventilatie?

    Comment


      #3
      Plantje staat op de geisoleerde zolder, maar snachts koelt het wel wat af.
      Ik weet niet echt hoe ik ventilatieproblemen moet oplossen want als ik men raam open zet komt het weer frisser in de ruimte en komt er licht binnen...
      zou een computerfan die op de plant blaast kunnen helpen?

      Comment


        #4
        Nee.
        Wat heb je gedaan, dat ze er zo uit ziet.
        Lijkt ook wat overvoeding te hebben.

        topic verplaatst -> bladproblemen, titel aangepast
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Thaha goeie vraag! Ik heb veeel te veel fout gedaan kvind het zelf nog een wonder dat ze het zolang nog volhoudt!
          -voeding van week 2
          -kraanwater met te hoge ph
          -geen perliet in potgrond
          -veel te veel water gegeven (dan verpot)
          -toen men grond ph 9,9 aangaf heb ik kalk toegevoegd (verstond nog nie echt hoe die zuurtegraad kon aangepast worden)
          -geen bloeivoeding gebruikt
          - slechte ledlamp

          dus ongeveer alles wat je fout kan doen, heb ik wel fout gedaan

          maar nu is ze toch beetje in de bloei en vraag ik me af ofdat ze nog te redden valt om er toch nog iets aan over te houden

          Comment


            #6
            Je kunt altijd proberen haar af te bloeien als je daar zin in hebt. Of het nut heeft dat kun je zelf prima bepalen.
            Als ze zich niet meer verder ontwikkelt of herma trekken gaat vertonen zou ik haar omleggen.
            De hoeveelheid fouten die je al toegeeft te hebben gemaakt liegen er niet om.
            Als ik haar zo zie denk ik ook te nat, te koud en overvoeding.
            Dat vindt de dame in kwestie niet zo prettig.
            Zelf heb ik verder geen ervaring met af. zaad.
            Doe mij maar fem. zaad of anders reg. zaad.
            Succes
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #7
              Die hoge ph ga je verkeerd hebben gemeten. Aangezien er geen sprake is van tekorten wordt de voeding gewoon opgenomen. Dat kan niet bij zo'n hoge ph, dan zat je al lang met blokkades. Klauw is doorgaans een klimaatprobleem.

              Comment


                #8
                Nochtans geeft mijn ph-meter elke keer 9,9 aan...
                het water wordt wel niet meer opgenomen. Grond blijft nat zelfs na 2 weken geen water te geven.
                Mss probeer ik de ruimte toch wat beter te verwarmen

                thx voor response!

                Comment


                  #9
                  Wat voor een ph meter? Geeft die ook 4 aan voor de zure ijkvloeistof bv? Als ik logisch nadenk dan kan dat niet.

                  Comment


                    #10
                    Das de ph meter, rechts
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Ja dat dacht ik al. Die gaat nooit nauwkeurig zijn, en in dit geval nog niet in de buurt zitten van de juiste ph.

                      Comment


                        #12
                        Dat zijn litmuss of lakmoespapiertjes nog accurater. 1 euro per 10 doosjes op Ebay.
                        Zulke 'ph meters' die je hebt, als je uberhaupt zo mag noemen, kan ik niet eens uitleggen; ik heb geen idee hoe ze werken, en volgens mij heeft de fabrikant dat idee ook niet.

                        Die vochtsensor houdt het 1 ronde uit, daarna is die zo verroest dat hij niet meer werkt. Een vinger of sateprikker werkt beter (sateprikker donker/vochtig = vochtig genoeg, sateprikker droog = water geven).
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...
                        X