Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hele kleine toppen voor 4weken bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hele kleine toppen voor 4weken bloei

    Korting op 420shop
    ik heb een blue amnesia xxl(dinafem) ik heb goede voeding gehaald me aan een schema gehouden hij staat in goede bio grond een 400w led hangt er boven met twee 125w spaarlampen ik kan niks terug zien qua stress nu weet ik ook wel dat er geen kilo aan groeit maar dit ziet er nou niet bepaald xxl uit is dit dan die ene verkeerde genetica of ziet iemand wat terug wat ik heb fout gedaan? wel mooie paarse stukken.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Moeilijk te zeggen, zou je wat meer info kunnen geven? Welke lamp precies (merk/type), hoogte van de lamp, welke voeding, welke grond, hoe groot is je pot, hoe vaak heb je gevoed en hoeveel, hoeveel water en hoe vaak, sinds wanneer is het licht schema aangepast op 12/12, wat zijn de temperaturen max/min. etc.

    Heb je misschien ook fotos van de hele plant (top tot pot), dat maakt het ook iets makkelijker om mee te kijken.

    Ik heb wel het idee dat ik veel 3 vingerig blad zie, wat je op deze hoogte eigenlijk niet meer zou verwachten. Ik meen me te herinneren dat zoiets wijst op stress. Ook lijken de potten niet helemaal gevuld, hoeveel liter potten zijn het, en hoe ver heb je ze gevuld? Kan het zijn dat ze te nat gestaan hebben?
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


      #3
      Hoi Mv1977,

      de ledlamp is multispectra met bloei en groei switch heb geen idee welk merk er staat 33qqr heb hem gekregen van maat, ik heb hier al twee kweken mee gedraaid die gingen perfect, de lamp hangt 50cm van de hoofdtop en de spaarlampen hangen beide los in het midden van de tent, ik heb zelf een soort airpot gemaakt door overal gaten te prikken, de grond is van welkoop met extra perliet de pot is 65 liter er zit 40liter in en hij heeft nooit te nat gestaan,voeding was van plagron heb zon box gekocht en heb een plagron schema van internet bij gehouden, temp lag rond de 20 23 graden maar de luchtvochtigheid heb ik geen idee, 12/12 hoefde niet was een autoflower ik hoop dat je hier wat aan hebt.

      mvg m1tta

      Comment


        #4
        MV1977

        Comment


          #5
          moeten ze nog even of zit de oogst er al helaas aan te komen?

          Comment


            #6
            is dat 4 weken ECHTE bloei of begin bloeihaartjes ???
            amnesia heeft zeker 9 weken bloei dus nog minimum 5 weken te gaan
            ik zou rustig afwachten nog paar weken want toppen groeien en zwellen het meeste op het einde
            succes

            Comment


            • M1tta
              M1tta commented
              Editing a comment
              het is 4weken van af de eerste bloeiharen verschenen

            #7
            Aan de ruimte tussen de nodes te zien zijn ze wat aan het strekken geweest.
            Strekken komt door te weinig licht. Misschien de lamp te hoog ofzo, da's altijd een beetje testen in het begin.
            Dat kan ook de oorzaak zijn dat de toppen niet zo groot worden.

            Stel dat de lamp op 40cm optimaal licht geeft, dan is dat op 80cm nog maar 25% (kwadratische afstandswet)
            Ondergelegen topjes krijgen dus altijd flink minder licht dan de rest daarboven.

            Een teveel aan stikstof veroorzaakt ook achterblijvende groei van de toppen.
            In hoeverre dat van toepassing is weet ik niet.

            Eigenlijk dingetjes waar je vooral de volgende keer rekening mee kunt houden.
            Denk niet dat je nu erg veel kunt doen, of je moet die spaarlampen anders proberen te hangen als dat kan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              ik heb de spaarlampen naast de buds hangen alleen voor de foto aan de kant gehaald

              Comment


                #9
                maar iedereen bedankt voor hun reactie

                mvg m1tta

                Comment


                  #10
                  ik heb mijn led lamp 20cm lager gehangen hangt nu 20cm boven de hoofdtop kan dit of gaat de top uitdrogen?

                  Comment


                    #11
                    Mijn COB's hangen tussen de 30 en 20cm van de toppen, en die trekken samen bijna 200w uit de muur. Wel heb ik een monkeyfan die tusen de lamp en de cobs door waait.
                    1e kweek - Mohan Ram (Done)
                    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                    Comment


                      #12
                      oke dan weet ik dat het geen probleem is thanks

                      Comment

                      Bezig...
                      X