Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Donker, glanzend blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Donker, glanzend blad

    Korting op 420shop
    Hallo allen!

    Ik heb een klein vraagje i.v.m. met de blaadjes van mijn planten. Het is de eerste keer dat ik binnen iets probeer te groeien. Het zijn auto flowers en staan nu ongeveer 5 weken, ze zijn echter nog heel klein doordat de temperatuur de eerste drie weken veel te laag was... Al doende leert men!

    Nu vind ik echter wel dat er enkele bladeren zijn die er wat raar uitzien (heel donker en een rare glans, en een beetje papier achtig). Komt dit soor het type plant of komen ze iets tekort/teveel?

    Groeten en alvast bedankt!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk


    #2
    Ik heb te weinig ervaring om je te helpen maar ik volg even.

    Misschien moet je wel beetje meer info geven bvb welke soort je hebt, welk substraat, voeding, water?

    Daar gaan ze zo dadelijk toch naar vragen

    ​​​​​​​Succes!

    Comment


      #3
      Dat ziet er uit als gezond blad. Maar het zit me niet lekker qua nerven.. Of eigenlijk weet ik niet precies wat het is, maar het 'voelt' als een plantje dat buiten de normale fysieke toestand gaat.
      Waarschijnlijk zit het niet lekker in de genen, en is dit plantje eigenlijk een foutje van de natuur. Daar kan jij niks aan doen, dat is iets van de veredelaar.

      Donkergroen is goed, glanzend al helemaal; dat wijst op een goede bescherming. Dat glanslaagje heet het cuticulum.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Holy Cannelloni Het gaat om Mediwiet met een zeer hoog CBD gehalte (wil proberen cbd olie te maken voor mijn moeder die medicijnen moet pakken tegen de pijn maar met de olie veel beter geholpen is. Het is een zaadje van een huismerk, ze staan in 16u ligt met een constante temperatuur rond de 21 graden. Als water geef ik ze gewoon regen water, voeding heb ik nog niet gegeven maar daar zal ik mee beginnen! Wat foutjes gemaakt in het begin waardoor ze wat traag op gang zijn gekomen maar ze beginnen nu toch aardig te groeien!

        LR2 Aha! Super (en niet) dan, bedankt voor de info allesinds. Dan weet ik dat ik verder goed bezig ben.
        Groetjes

        Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
        Last edited by QnQ; 13 March 2018, 08:11.

        Comment

        Bezig...
        X