Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad bovenin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blad bovenin

    Korting op 420shop
    Hallo

    dit plantje is 18 dagen oud
    heet gele randen op blad en de nieuwe midde blaadjes bijna heelemaal geel
    heeft dit plantje groei agterstand ?
    en komt dit nog goed

    ik had van begin teveel ph water verandert een keer 6 ph andere keer 7 wist niet dat da kwaad kon nu geef ik aleen nog 6 ph en heb ook teveel voeding gegoven nu hoop ik dat dit nog goed komt met aleen maar 6 ph water te geven ik denk dat op dag 18 felle groei agterstand heeft wat denken jullie ?
    Foto onder dit berigt
    Last edited by Jgrowing; 22 March 2018, 12:50.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Dit lijkt op Light Bleaching al is een foto met de lamp uit fijner. Welke sterkte hebben je LED diodes? 1/3/5/10watt? En hoe laag hangt de lamp? Heb je vrij recent opeens de lamp verlaagd of een nieuwe opgehangen?

      Comment


        #4
        90 wat spectrabox
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Kijk hier anders even naar. De pro's reageren later. Ijzer/boor tekort/blokkade denk ik. Je geeft zelf aan dat je weet wat de PH is van je water. Kan je ook de grond meten?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Paar dagen geleden zijden ze dat het ijzer blokkade is dit is quik one autoflower maar komt dit nog goed deze is 18 dagen lijkt of ie te traag groeit dus had laatse dagen aleen maar ph6 water gegeven maar groeit traag

            Comment


              #7
              Kijk dit was 4 dagen geleden
              het is ook mijn eerste keer daarom van begin fouten gemaakt teveel verabdert van 7 ph water. Naar 6 ph water en teveel voeding van week 1 gegoven nu geef ik niks voeding nog aleen maar 6ph water hopen dat dit goedkomt
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Autoflowers willen zo min mogelijk extra voeding. ZEKER aan het begin. Op goede potgrond in een mooie maat pot is een beetje bloeivoeding voldoende.

                Comment


                  #9
                  Ik heb wel de lichtmix dus vanaf waneer voede bij lichtmix

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jgrowing View Post
                    Ik heb wel de lichtmix dus vanaf waneer voede bij lichtmix
                    Weet ik niet sorry. Ik ben een eenvoudig kweker die blij is met een paar gram. Ik kweek gewoon met goede potgrond en een beetje Bio-Bizz voeding.
                    Er zijn zat guides online en mensen hier op het forum die het wel gebruiken. Lees hun verslagen of Google het even. Suc6 man.

                    Comment


                      #11
                      Google eens op "bleaching LED".
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Een paar dagen geleden gaf je ook andere en minder info.
                        Snap ook niet waarom je niet gewoon in dat topic verder bent gegaan.
                        Zal eens kijken of ik ze samen kan voegen.
                        Fingers crossed ....

                        ***** Nope, kan het zo 123 niet vinden.
                        Succes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X