Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichte plekken tussen de nerven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichte plekken tussen de nerven

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Heeft er vast mee te maken met wat je gisteren gedaan hebt.

    Goeie titel trouwens...ohnee


    !(◎_◎)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja dat kan ik wel zeggen.
      mvg LR2
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        @QnQ

        Dat is het vreemde net heb niets gedaan die dag. Gewoon water gegeven zoals altijd.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Dan vermoed ik dat het niet in 1 nacht is gebeurd ?

          * topic verplaatst naar de helpdesk en titel aangepast

        #5
        LR2 Ik heb veel gezocht maar overal vond ik andere oorzaken en oplossingen. Dus vond ik het een goed idee om eens met een foto van mijn eigen plant het te laten onderzoeken door jullie

        Comment


          #6
          Beestjes en wsl is dit niet van de ene dag op de andere.

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door Casss View Post
            LR2 Ik heb veel gezocht maar overal vond ik andere oorzaken en oplossingen. Dus vond ik het een goed idee om eens met een foto van mijn eigen plant het te laten onderzoeken door jullie
            Dat adviseer ik je om wat tijd te besteden in het 'hoe ben je een awesome jointjedraaien beginner topic'.
            Dan kan de hulp beter, vollediger, uitgebreider, en sneller.

            Je veroorzaakt nu een soort vragen-spel door een foto van een bladpunt, zonder verdere beschrijving. De titel 'bladprobleem' is nogal logisch in de sectie bladproblemen, hij zegt werkelijk niets over het probleem.. Da's onhandig. Da's te voorkomen, da's de hele reden waarom ik een uitleg heb getikt voor beginners.
            Bel eens naar de dokter, en zeg 'ik voel me niet lekker, los het voor me op'. Dan vraagt de dokter ook wat er aan de hand is. Dat moet je dan zelf vertellen enzo.. Zo werkt het oplossen van dingen meestal.
            Ik had je gisteren al kunnen zeggen dat het trips is, en dat je dat kunt fiksen met neemolie. Dan had je voor 11 uur kunnen bestellen, vandaag kunnen behandelen.
            Maar goed, nu moeten zowel jij als ik 2x terug komen en 2x stukjes typen om een probleem op te lossen.. Dat kost dan weer 2 extra dagen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X