Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

4 vingerige bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 vingerige bladeren

    Korting op 420shop
    Beste nu ben ik 16 dagen ver met mijn 1 ste kweekje white widow autoflower en nu heb ik gemerkt dat deze 4 vingerige bladen maakte de volgende set zien er dan wel weer 5 uit of misschien 7. Kan dit komen doir het verplaatsen etc?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Iedere keer als je de plant verplaatst krijg je er een blaadje bij!!

    Comment


    • Jannickjc
      Jannickjc commented
      Editing a comment
      Haha dan weet ik wat doen :p stel je voor haha kdacht wel dat er niks aan de hand was maar mss had die ergens een tekort aan ofzo da die dacht pff laat da 5de blad voor wat het is...

    #3
    Niks a/d hand.

    Comment


      #4
      Probeer eens uit verplaats hem nog een 1 keer
      God was never on your side..

      Comment


        #5
        Ja maar vond er niets over in forums of dergerlijke kdacht alle moet kik weer da raar geval hebben met 4 bladeren kdacht dat het altyd oneven getallen waren

        Comment


          #6
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Jannickjc
            Jannickjc commented
            Editing a comment
            Ah ik dacht wel al zoiets. Ik vond het al maar raar want de volgende set lijkt er dan weer 6 te hebben.... Dus ik ga echt het rijtje af 1, 3, 4, 5, 6. Maar voor de rest ziet ze er gezond uit gisteren nieuw lampje toegekomen hoop dat deze wat help tegen lichtstress. Deze lamp heeft uv, ir, blauw, rood, warm wit, cool wit hoop dat dit alle nodige kleuren zijn.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Vaak is het de variatie in licht aan/uit wat er voor zorgt dat er soms een blad met even aantal vingers is.
            Soms kun je niet meteen een oorzaak aanwijzen, ik kom het ook weleens tegen en dan weet ik ook niet waar het aan ligt.
            Zolang ze maar niet van 5 naar 2 gaan opeens is er niet zoveel aan de hand.

          #7
          Ze lijkt me wel wat gestrekt tegenover al die andere kwekers met supe korte internodes maar lijkt wel gezond, en niet op de setup letten haha ik ben bezig met een kotje te bouwen dit is voorlopig
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #8
            Daar heb je wel direct de oorzaak van het probleem te pakken; er is geen totaal donkere ruimte. Gevolg: stress.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • Jannickjc
              Jannickjc commented
              Editing a comment
              Ik dacht dat AF niet zoveel last hadden van dat licht dt soms een stoorde voor normale planten? Maar ik heb vandaag voor de 1 ste maal voeding gegeven en dan was plagtin terra grow maar 1 ml en nu stind ze er zo bij zie foto blad gebogen, of komt dit door de hele warme dag van vandag dat ze haar topjes buigt? Ze is 18 dagen ver en de bloei is er

            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              klopt, een afje kan 24 uur licht hebben dan doen zo het ook.
              Maar echt donker is donker, en niet half dat bedoelt LR2 denk ik....

            • Jannickjc
              Jannickjc commented
              Editing a comment
              Ow na het herlezen ii ga hier morgen pas op antw bbq was wat zwaar veek typfouten.... Geheugen verdwijnt ik antw hier later op :p

            #9
            Zulke bbq's ken ik. Heel verstandig dat je 't een dagje uitstelt

            24 uur licht van de 24 uren op een dag kan. Maar wiet heeft een ingebouwde nachtmodus. Dan wordt de boel even een reset gegeven, dan wordt afval verwerkt. Paar uur donker is toch wel fijn voor elke plant.
            Maar als er dan een kamerlamp aan gaat, of iets anders boven de 5W (de zon bijvoorbeeld) dan kan dat storend werken. Niet elke plant is daar even gevoelig voor, maar het is spelen met vuur.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X