Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaailing te dicht bij lamp gezet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing te dicht bij lamp gezet?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben eindelijk zelf gaan kweken, en met mijn eerste plantje ging het goed, tot ik blijkbaar de lamp te dichtbij op de plant heb gezet.
    Gevolg? Krullende, bruine bladeren. Gelijk de lamp verder weg gezet, en in de nacht gehoopt dat ie weer recht zou trekken.
    Nou was hij vanochtend nogsteeds bruin met krullende bladeren, gaat deze plant nog leven of moet ik de hoop opgeven?


    Bedankt alvast,

    - Kyrikush.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Tsja, die is dood. Dus ik zou de hoop opgeven in dit geval.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Kyrikush
      Kyrikush commented
      Editing a comment
      Dacht ik al, maar wou het zeker weten, vandaar dat ik dacht even een account aanmaken en het vragen. Ik zal het plantje uit zichzelf laten sterven, nummer 2 komt nu net boven de grond uit. Zal vanaf nu zeker opletten met de lamp. Bedankt!

    #3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X