Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren worden bruin. Anti slak en universeel insecticide

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren worden bruin. Anti slak en universeel insecticide

    Korting op 420shop
    Hallo, hier in een kleine serre heb ik een gold rush feminized staan
    nu sinds enige tijd beginnen de bladeren opgegeten te worden en de overige worden bruin
    heb al anti slakkenmiddelen gebruikt alsook insectenspray

    weet iemand hier een oplossing hiervoor ? of hoef ik me geen zorgen te maken?
    ik geef ze als voeding canna flores
    Attached Files
    #puffpuffpasstuesday

    Cannatuin '13

    #2
    Je hoeft je geen zorgen meer te maken, want de plant kan linea recta de kliko in.

    10me.png

    Kom maar op met een bullshit excuus. Kom maar op met een 'Ja maar is deze dan echt niet meer te redden?!' en de 'wat als ik dit of dat doe?'.
    Fucking klaar hier mee.

    Echt. Hoe de fuck haal je het in je hoofd kerel. Gebruik die botte harses eens, het kostte mij nog geen minuut om deze informatie volledig gepresenteerd te krijgen.
    Als je straks misvormde kinderen krijgt - staat in de bijsluiter - dan heb je niemand om aan te klagen. De fabrikant zal je uitlachen in je gezicht, zijn geld tellen, en het product nog eens in de aanbieding gooien.
    Als jouw medebewoners straks allerlei allergische klachten ontwikkelen, dan is dat jouw schuld. Dat hoeft niet nu, dat kan nog wel 5 jaar duren.
    Bloeiende planten behandelen, in een serre, ben je gek?

    De achterlijkheid van blowers doet me echt versteld staan, keer op keer. Misschien verdienen ze het wel.. Een probleem dat zichzelf oplost, Darwinisme.
    Het punt is echter dat ik weet dat iedereen graag eens 'n topje deelt met een ander. In dit geval kun je dat zien als vergiftiging, en daar staan fikse straffen op.

    Hopelijk dringt het tot je door dat ik hier best wel boos zit te typen. Dat komt omdat ik, voor de zoveelste keer, even m'n best doe voor een ander die dat niet voor zichzelf kan doen. Grow the fuck up. Neem je verantwoordelijkheid en neem godverdomme eens die paar minuten om eens iets te lezen.

    Cypermethrin is moderately toxic through skin contact or ingestion. It may cause irritation to the skin and eyes. Symptoms of dermal exposure include numbness, tingling, itching, burning sensation, loss of bladder control, incoordination, seizures and possible death. Pyrethroids may adversely affect the central nervous system. Human volunteers given dermal doses of 130μg/cm2 on the earlobe experienced local tingling and burning sensations. One man died after eating a meal cooked in a 10% cypermethrin concentrate that was mistakenly used for cooking oil.[4] Shortly after the meal, the victim experienced nausea, prolonged vomiting, stomach pains, and diarrhea which progressed to convulsions, unconsciousness and coma. Other family members exhibited milder symptoms and survived after hospital treatment. Cypermethrin is not a skin or eye irritant, but it may cause allergic skin reactions.[5] Excessive exposure can cause nausea, headache, muscle weakness, salivation, shortness of breath and seizures
    Cypermethrin is classified as a possible human carcinogen, because it causes an increase in the frequency of lung tumors in female mice.
    Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen. Maar onthoud alsjeblieft dat er mogelijk een guillotine hangt, en dat jij misschien wel net het laatste draadje hebt doorgeknipt. Voor jezelf en je partner en misschien wel de kinderen. Om een fucking wietplantje.. Daar moet jij je diep, en diep voor schamen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Nwdwn
      Nwdwn commented
      Editing a comment
      Ik had bio anti slak, mn handjes dus.

    #3
    damnnnnn

    Comment


      #4
      WAAROM ? insectenspray spuiten wanneer er toppen zitten......

      Comment


        #5
        En daarom ben ik soms best wel bang voor de wiet die je bij de coffeeshop haalt, want je weet niet hoe het gekweekt is.

        Comment


          #6
          Breek me de bek niet open, ken er ook eentje die heeft vorige week nog gespoten en gaat vandaag oogsten. Snapt het niet dat ik zijn wiet niet wil proeven. Ik ben gestopt met waarschuwen..
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #7
            Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien was ik wel erg lomp. Iedereen die zichzelf wilt verminken moet daar vrij in zijn natuurlijk. Ik ben niet de baas van de wereld ofzo.
            De bijsluiter niet lezen of niet toepassen valt onder illegaal gebruik en dat is strafbaar bij de wet. Als een familielid ziek wordt, draai je volledig als schuldige op.
            De wetenschap zegt dat om veilig te doen, dat men de serre 160 dagen niet mag betreden (dat verzin ik niet, afbraaktijd in de natuur is 86 dagen en binnen in huis duurt dat nu eenmaal langer. Misschien wel 3-10x langer).
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X