Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat gele bladeren aan de purple

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat gele bladeren aan de purple

    Korting op 420shop
    Deze is wat minder purple dan ze kamer genoot zeg maar

    alleen wat last van geel blad en het is wel heel hard gegaan de afgelopen 3/4 dagen, ik denk zelf dat het komt teveel voeding of water gehad maar meer haal ik ook niet uit de bladprobleem oplosser.

    5987E81C-E0B2-4483-9A56-61F7C5770DF0.jpeg 69FB45BB-4C72-4D6F-A2CF-9009FE2878E7.jpeg

    B098458C-5302-4FBB-8883-7E375F183AB2.jpeg

    Attached Files

    #2
    Ah, ja, uit je beschrijving halen we erg veel. Ik denk dat het inderdaad door zoiets kan komen.
    Maar het kan ook wat anders zijn. Dat hangt er van af namelijk.

    Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
    Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
    Dat is natuurlijk niet helemaal duidelijk. Maar daarmee wordt bedoeld dat het fijn is als je vertelt OF je voeding geeft, hoeveel, welke voeding, enzovoorts.

    Als je met een lucifer de bladranden hebt schoongebrand, dan ligt daar het probleem. Als je als 'n gek met voeding aan het smijten bent geweest, dan zou het dat kunnen zijn.
    Vooralsnog kan het beide zijn; wij kunnen niet terug in de tijd, in jouw hoofd, via jouw ogen, jouw handelingen nagaan op basis van een plaatje.

    Het ziet er uit als overvoeding met specifiek bloeivoeding. Maar dat is een wilde gok die gebaseerd is op de verbrande bladpunten in de jonge bladeren en het feit dat de plant geen stikstof meer opneemt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      LR2 mijn excuus ik dacht dat ik het erbij vermeld had, maar inderdaad het is iets teveel bloeivoeding geweest.
      ik ben er inmiddels al achter.

      maar ik had voordat het begon watergegeven met plagron bloom en en wat pk_13/14. Dus het probleem zat daarin helaas. Ik was wat uitgeschoten met de plagron bloom en gedacht dat het mee zou vallen maar helaas was dat niet zo.

      de reden dat ik dacht dat de info er stond was dat ik dat gezet had in me kweekverslag er over en even vergeten was het hier bij te vermelden

      toch bedankt voor je reactie.

      Comment


        #4
        No problemo
        De volgende keer dat je uitschiet met voeding, kun je het misschien in een fles of iets dergelijks overgieten. Dan kun je van daaruit tappen voor een nieuw gietertje met halve of een kwart sterkte.
        Dat scheelt toch weer in de kosten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X