Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad wordt lichter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad wordt lichter

    Korting op 420shop
    Wie kan mij het vertellen blad wordt lichter en krijgt bruine vlekjes niet alle bladeren maar 2 bladeren en niet de onderste
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Ze heeft te nat gestaan.
    Omdat het de onderste zijn kan dat ook van 1 of 2 weken geleden zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      ok QnQ bedankt voor de les. Bij de volgende ronde tensiometers aanschaffen

    #3
    wegen helpt ook
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      Ja daar heb je gelijk in. Bij de volgende ronde toch maar tensiometers aanschaffen

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Maar met tensiometers leer je alsnog de basis niet uit je kop; het aanvoelen van de plant, en het opmerken wanneer er iets aan de hand is. Probeer dat eens 'n ronde later aan te schaffen. Dikke kans dat je daar in de toekomst dankbaar voor gaat zijn; het kan een lifesaver worden als je tensio's uit vallen of slecht werken. Als je dat direct ziet, kun je bijsturen. Als je dat niet door hebt, dan zit je de volgende ronde met nieuwe/zelfde problemen.

    #4
    Tensiometer zal niet zalig makend zijn maar lijkt mij een toch een prettig hulpmiddel.

    Comment


      #5
      2e
      3e

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dat doe ik hier ook, het probleem is daarna hoeveel water

      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Geen idee of ik het goed doe maar bij mij werkt het.... de hoeveelheid die ze in 24 uur "opmaken". Staan ze binnen 24 uur nog vochtig was het teveel en staan ze na 12 uur al weer droog dan was het te weinig.

      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Als het werkt dan is het in ieder geval goed. Van de zomer op het balkon ging het heel goed, op de tuin ook. Maar binnen is toch een stuk moeilijker.

      #6
      Deze keer niet te veel water, maar m'n potgrond heeft een pH waarde van 7,9.
      ​​​​​
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #7
        Een ph van 7.9 is veel te hoog.. Je zou tussen de 6.0 en 6.5 moeten zitten op aarde.. Persoonlijk vind ik 6.3 perfect.

        Gebruik je kraantjes water en zuur je dit aan?

        grtz

        Comment


        • kees49
          kees49 commented
          Editing a comment
          Ik gebruik regenwater en heb in het begin veel te veel water gegeven, toen kraanwater.
      Bezig...
      X