Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren slap na LST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren slap na LST

    Korting op 420shop
    9EB32249-6D8E-46B2-B8EF-968080E3DAB3.jpeg
    Attached Files

    #2
    Als het donker wordt gaan ze slapen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SpaceDoorDieHaze
      SpaceDoorDieHaze commented
      Editing a comment
      haha, is dat een grapje? is me namelijk nog nooit eerder opgevallen, behalve deze x net nadat ik begon LST, dus legde die link al... Niks aan de hand dus?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee, dat is geen grap.
      's Avonds gaan ze altijd hangen.
      Bij een binnenkweek waar het in 1x van licht naar donker gaat op precies dezelfde tijd zie je ze 10-20 minuten voor het licht uit gaat al hangen en 10-20 minuten voor het licht aan gaat staan ze alweer recht overeind.

    • Winter
      Winter commented
      Editing a comment
      Heb ik wel gehad werden geel na lst heb ze eraf gehaad verder geen probleem meer gehad tot nu toe

    #3
    Bladeren kunnen even slap hangen nadien. Hersteld zich over het algemeen na een paar uurtjes licht, want inderdaad, 's nachts gaan ze ook 'slap' hangen.
    Als ze te nat staan gaan de bladeren ook hangen/klauwen. Als ik naar de foto kijk kan ik me voorstellen dat daar (deels) ook sprake van is. Maar dat is lastig inschatten vanaf een schermpje.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment

    Bezig...
    X