Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stikstof tekort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stikstof tekort?

    Korting op 420shop
    Deze beginner bakt er helemaal niks van (tenminste zo voelt het)

    Ik heb het vermoeden dat mijn plantje een stikstof tekort heeft. Echter de vorige keer zat ik er ook goed naast. Dus voor ik ga aan kloten met stikstof was ik benieuwd of mijn gedachte klopt.

    Ze staan allemaal in de volle grond in een erg schrale weide. Ze krijgen voeding sinds dit begon met ontwikkelen. Ik dacht namelijk dat het misschien aan de schrale grond lag.

    Foto's komen zo
    Attached Files

    #2
    Kom op!

    Beetje positief blijven toch?
    In goede gezonde grond moet het goed gaan.
    Ik denk dat ze en keer verzopen zijn met water?
    Ook niet uitgeschoten met voeding?
    En aangetast door iets uit de natuur maar in mijn
    ogen, en overleeft het wel......

    Dit denk ik maar komen zonder meer, meer reactie's
    van mensen die echt buiten kunnen kweken buiten en
    die er veel meer verstand van hebben...Succes!!

    Last edited by Ipie; 16 July 2019, 19:18.

    Comment


      #3
      De weideplanten zijn iets beter in het verzamelen van voedingsstoffen dan je plant. Ze stelen 't vrij letterlijk voor haar neus weg.

      Ik zou een rondje rondom je plant gras-vrij maken (handmatig). Op die manier kan water beter weg, is er minder competitie om voedingsstoffen en zo krijgt de bodem ook meer lucht.
      Wiet is een onkruid, maar we groeien 't liever als solitaire plant omdat het zich anders gaat gedragen als onkruid. Dat is precies wat er hier aan de hand lijkt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X