Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

doffe bladeren die verpulveren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    doffe bladeren die verpulveren.

    Korting op 420shop
    Goeiedag , zou mij iemand kunnen helpen ? In nog geen 2 dagen verpulveren deze bladeren door aanraking, de grond was wel droog , maar niet uitgedroogd... sorry voor de disco ! Dank bij voorbaat!
    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    #2
    Niet te beoordelen met dit licht..
    Ik doe dus een gokje; is er voedingswater overheen gekomen?
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zou goed kunnen daar. Deze afsnijden en kijken of het probleem terugkeert of niet?

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Lekker laten zitten, als de plant haar blad afstoot, trekt ze daar eerst alle energie (voeding) uit. Uiteindelijk valt het blad er vanzelf af.

      Als het een ander probleem is, en je haalt het blad eraf, gaat ze andere goede bladeren aanspreken. Dan heb je toch liever dat ze het blad dat reeds kapot aan het gaan is, daarvoor gebruikt
Bezig...
X