Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gedraaide bladpunten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gedraaide bladpunten

    Korting op 420shop
    image.jpg image.jpg Ik zit met het begin van gedraaide bladpunten , heb dit vroeger ook voorgehad, heb toen ook geen oplossing of oorzaak gevonden .. weet er iemand hoe dit komt ? Planten staan 2 weken op 12/12 nu , ec en ph worden afgemeten, led hangt op 50 -60 cm en het betreft wel een van de hogere topjes, nieuwere blaadjes... hopelijk geen 20 topics over dit zelfde , maar vond er niet dirct ene.
    Ganja always does the trick.

    #2
    Stikstof OD.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En met in bloei te gaan heeft ie er veel minder nodig , best eens spoelen dan ?

    #3
    Waarom zou je spoelen? Ze groeien toch nog? Dan gebruiken ze stikstof. Ik zou alleen even niets bijgeven.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      merci maar heb nog ietwat domme of rare vraag, als je geen voeding bijgeeft , maar toch je ec waarde wil behouden , kan je iets toevoegen die neutraal is in (N) dan?

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Als je EC waarde duidelijk te hoog is, waarom zou je die dan op peil willen houden? De EC waarde zegt iets over electrische geleidbaarheid. Dat kun je ook bereiken door keukenzout aan je water toe te voegen; een hartstikke slecht idee, maar het werkt ontzettend goed voor de geleidbaarheid. Staar er niet blind op, die EC. Het is maar een nummertje, het is veel makkelijker (en veel minder moeite) om gewoon naar je planten te kijken met je ogen. Ik zie dat ze een overschot aan 'zouten' hebben door die verbrande bladpunten, dan heeft elke toevoeging van zouten/voeding, of dat nu N, P, K, Mg, Ca, Na, Cl, of wat dan ook is, een averechts effect.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dank u , duidelijk uitleg. Verder ligt het denkelijk aan het feit dat ik dacht dat sugar royale voor de bloei is, maar als ik eens goed kijk is npk 9-0-0 , da was ne slechte move ook , samen met cal mag , waar er ook veel N in zit , die ik eigenlijk niet eens moet bijvoegen denk ik dan, mooie leerschool !
Bezig...
X