Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Eigennaardig blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eigennaardig blad

    Korting op 420shop
    Hoi, eindelijk schiet mijn afje de grond uit en ik dacht deze moeten we even fimmen. De eerste keer voor mij en volgens mij is het ook gelukt.
    Alleen heb ik nu voor mijn inzicht een vreemde top of is dit normaal?
    20200719_080429[1].jpg
    Attached Files

    #2
    Je knipt groeiend blad af, vroeg in de ontwikkeling van dat blad. En dan valt het je op dat het blad er later raar uit ziet?


    Ik zie niets vreemds. Ja, wat vroege bloeiharen maar da's redelijk normaal.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Dus dat fimmen is eigenlijk mislukt, dat was de bedoeling. Ik had dus dieper weg moeten knippen, en inderdaad het zijn leuke modieuse blaadjes geworden. Het viel me op in ieder geval.

      Ik ga verder maar niet meer knippen in die top denk ik, dat fimmen vind ik toch lastig om uit te voeren.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Geen ervaring ook met afjes fimmen , gelezen ook dat het beter werkt op fotoperiode plantjes om zo meerdere toppen te maken ... afjes hebben te weinig tijd ..

      #4
      Het is voor mij ook de eerste keer om afjes te kweken, ik zie wel dat het ene zaadje ook anders uitpakt dan een ander welke toch in dezelfde verpakking zat.
      De ene blijft klein en groener blad, terwijl de ander al groter is dan 80 cm en alleen nog maar voor bloei laat zien. Ik heb de top er maar uitgesneden om de groei te remmen en de plant voller te maken, het lijkt dat het lukt.

      Dat fimmen moet ik maar eens een andere keer proberen, ik had daar een lokaal zaadje voor genomen maar dat bleek een mannetje te zijn, mooi plantje ....maar heren zijn niet welkom.

      20200727_073813[1].jpg
      Attached Files

      Comment

      Bezig...
      X